וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרסיליה לא יוכל לשמש עוזר מאמן בעונה הבאה בחיפה

עוזר המאמן המיועד מחזיק בתעודת מדריך, וספק אם יירשם לקורס. לקראת מכבי ת"א (20:50, ערוץ 10): אפק, קטן ודוידוביץ' לא בהרכב

גיורגי דרסיליה לא יוכל לאמן בעונה הבאה במכבי חיפה. מי שאמור להתמנות לתפקיד עוזר המאמן של אלישע לוי, לא מחזיק בתעודת מאמן אלא בתעודת מדריך, ובחיפה לא יוכלו לאשר לו לעמוד על הקווים, אם לא יעבור קורס מאמנים. הקורס הבא נפתח בחודש אוגוסט, אבל לא בטוח שדרסיליה יירשם אליו. יו"ר ארגון המאמנים, אמנון רז, אישר את הידיעה: "דרסיליה לא יכול לאמן בחיפה, אלא אם יעמוד בדרישות של אופ"א ויחזיק בתעודת מאמן עדכנית".

על השאלה כיצד יתכן שדרסיליה היה עוזר מאמן בסכנין, וכעת לא יוכל לעמוד על הקווים, השיב רז: "מדובר בתקנות חדשות של אופ"א, שהגיעו להתאחדות רק לפני כחודש, והן תקפות לגבי העונה הבאה ואילך".

הערב (20:50, קריית אליעזר, ערוץ 10) תארח הקבוצה את מכבי תל אביב. אתמול, כזכור, "שטף" הנשיא יעקב שחר את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם בין היתר: "מאז 1992 לא זכור לי ששחקנים שלי הפגינו חוסר אכפתיות וחוסר רצינות כמו שאתם מפגינים". שחר עקץ את ניר דוידוביץ', אך בהמשך הודיע שיאפשר לו לצאת לניתוח ב~18 בחודש. בכל מקרה, שוער המשנה יהב יולז'רי הוא זה שיעמוד בין הקורות הערב. נראה שדוידוביץ' יפתח על הספסל.

יניב קטן הפצוע לא ישחק הערב, וגם עומרי אפק החולה בספק. גוסטבו בוקולי טרם החלים ולכן הוא צפוי לפתוח על הספסל. אלון חרזי צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקום אייל משומר. ישראל זגורי הצעיר צפוי לקבל דקות משחק ראשונות העונה, ורוני לוי מתבלט האם לעלות אותו בהרכב הראשון.

הרכב משוער, מכבי חיפה: יהב יולז'רי; אלון חרזי, דייגו קרוסה, דקל קינן, אלירן דנין; ג'ובאני רוסו, בירם כיאל, פיטר מסיללה (ישראל זגורי), ליאור רפאלוב, רנאטו; ת'מבינקוסי פנטאני.

לסיים את מאבק ההישרדות

במכבי תל אביב קיבלו באכזבה את תוצאות אמש (שבת) בליגת העל. צבירת הנקודות של חלק מקבוצות התחתית קירבה את הצהובים עד כדי ארבע נקודות מהקו האדום והעלתה את מפלס הלחץ לקראת ההתמודדות מול מכבי חיפה, הערב (20:50, ערוץ 10) בקרית אליעזר.

חניכיו של המאמן ניר לוין, יגיעו הערב לחיפה במטרה לנצח ולהבטיח באופן סופי עונה נוספת בליגת העל. "ברור שהתוצאות אתמול לא שיחקו לטובתנו", אומר הבוקר שחקן בקבוצה, "אסור לנו להפסיד היום בחיפה, כי הפסד מסבך אותנו מאוד בבלגאן של התחתית. ברור שנהיה שמחים גם מתוצאת תיקו אבל אנחנו באים לנצח ולגמור את הסיפור".

המאמן ניר לוין, שהתמנה לתפקיד מנהל מחלקת הנוער בעונה הבאה, לא מתכוון לעשות הערב שינויים בהרכב וצפוי לפתוח עם האחד עשרה שפתחו בניצחון על סכנין בשבת שעברה. רביד גזל וארז מסיקה ימשיכו לתפקד בעמדות המגינים, כאשר ליאור ז'אן ייפתח שוב בקישור האחורי לצידם של דן רומן וג'ונתן אסוס. אלן מסודי החלים מהפציעה במפשעה, והוא כשיר למשחק. במכבי צפויים להאיץ בתום המשחק את המשא ומתן לצירופם של איליה יבוריאן ומאור בוזגלו לקראת העונה הבאה.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', רביד גזל, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ארז מסיקה, דן רומן, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, אלן מסודי, יוסי שבחון, יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully