וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט מציע: משחק אחד על האליפות

המאמן הישראלי של צ'לסי נערך כבר לאפשרות שקבוצתו תפספס את התואר בשל הפרש שערים ומתוודה: "אני מעדיף את השיטה באיטליה"

לאברהם גרנט יש פטנט חדש להציע לראשי ההתאחדות האנגלית: להכריע את האליפות על ידי משחק אליפות. ומאיפה זה מגיע? תסתכלו על הטבלה ותקבלו את כל התשובות.

מחר (ראשון) ישוחק המחזור האחרון בליגה האנגלית, שעשוי להיות מוכרע על ידי יחס שערים, שכן לשתי הקבוצות נכון לעכשיו יש את אותו מספר נקודות. "ניצחנו משחקים ב-0:6, 1:6, 0:4 ו-0:3 העונה", אמר גרנט. "כשאתה מאבד כל כך הרבה שחקנים, המטרה הראשונה היא לנצח משחקים, במיוחד בהתחלה".

על היריבה שלו לקראת הרגע המכריע, אמר המאמן הישראלי: "אני חייב להודות שהיונייטד שיחקו כדורגל מצוין. הם חושבים שזו העונה הטובה ביותר של סר אלכס פרגוסון מאז שהוא הגיע. למרות זאת, אני מעדיף את השיטה באיטליה. אתה משחק משחק אחד על האליפות אם יש את אותו מספר נקודות וזה מה שקובע מי תהיה אלופה.

"יש לי עניין להגיד את הדברים האלה עכשיו, אבל אני מחבב את השיטה הזו בכל מקרה. לפעמים אתה כובש יותר שערים נגד קבוצות חלשות. אם יש את אותו מספר נקודות, כנראה שאתה באותה רמה", המשיך גרנט את ההסבר שלו.

כשנשאל גרנט אולי המנצחת תיקח גם את גמר ליגת האלופות ענה בבדיחות: "אני חושב שזה רעיון טוב. אולי תציעו אותו להתאחדות?". כך או כך, רעיונות לחוד ומציאות לחוד. ביום ראשון תעלה מנצ'סטר יונייטד לכר הדשא מול וויגאן, כשבמידה והיא תנצח, משחקה של צ'לסי מול בולטון כלל לא יהיה רלוונטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully