וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-17 האליפות של גלאטסראיי

הקבוצה הטורקית חגגה אחרי ניצחון 0:2 על גנצ'לרבירליג'י יחד עם 20 אלף אוהדים ברחבי איסטנבול. סיבאספור פספסה את המקום לאופ"א

בפעם ה-17 גלאטסראיי זוכה באליפות טורקיה. הקבוצה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את גנצ'לרבירליג'י והחזירה את האליפות מפנרבחצ'ה. הניצחון הזה העלה את גלאטסראיי ל-79 נקודות ובכך היא סיימה בשש נקודות לפני פנרבחצ'ה השנייה, שהפסידה במחזור הנעילה לטרבזונספור.

הקהל של גלאטסאריי מילא את רחובות איסטנבול, לא הספיק לשיר את שירי הקבוצה והניף את הדגלים האדומים-צהובים עם תום המשחק. 20,000 אוהדים ראו את הקבוצה שלהם מוליכה אחרי 36 דקות, כשארדה טוראן מצא את הקאן סוקור לכבוש את היתרון. עוד לפני ההפסקה הקאן באלטה הכפיל והבטיח בכך את האליפות.

האליפות הזו היא הפתעה אחת גדולה עבור חובבי הכדורגל הטורקי, שכן גלאטסראיי נאלצה לשחק במרבית שלבי העונה ללא שניים מהכוכבים הגדולים שלה: טוביאס לינדרוט ולינקולן.

צ'ברט גולר, מאמן הקבוצה אמר בסיום: "יכול להיות שבשבועות האחרונים האוהדים לא חשבו שנהיה אלופים, אבל אנחנו מאושרים ומודים לכל אחד מהאוהדים שלנו". אחד המשחקים החשובים שאיפשרו לקבוצה לזכות באליפות היה לפני שבועיים אחרי הניצחון על פנרבחצ'ה. בכך פנר מסיימת עונה מאכזבת, שכן אחרי שנשרה ברבע גמר ליגת האלופות, היא איבדה בסופו של דבר גם את האליפות.

גם סיבאספור, קבוצתו של פיני בלילי, יכולה לראות את עצמה כמאוכזבת, שכן היא איבדה את המקום השלישי לטובת בשיקטאש וסיימה במקום הרביעי לאחר ששתיהן סיימו עם מספר נקודות זהה לזה של פנרבחצ'ה ובטבלה פנימית בין השלוש, סיבאס סיימה אחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully