וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום לשחקניו: "אתם נראים בלי לב ונשמה"

מאמן בית"ר ירושלים יצחק שום נזף בשחקניו, לאחר ההפסד 1:0 לבני יהודה. שחקן בקבוצה: "שחקנים עם הראש בגביע, אנחנו צריכים להתעורר ולצאת מהאדישות". אסייג: "אנחנו באים מאהבה וכך זה נראה"

אסף שקד

צילום ועריכה: יותם רונן

אסייג: "הראינו לשחקנים מה לעשות והמחמאות מגיעות להם"

שחקני בני יהודה חזרו בשעות הלילה לשכונת התקוה וזכו לכבוד של מלכים מכמה מאות אוהדי הקבוצה, שקיבלו אותם בשירים והרימו את השחקנים על הכתפיים עם צאתם מהאוטובוס.

"רצינו יותר מהקבוצה השנייה וניצחנו. עשינו שינויים קטנים, אבל כדורגל זה דבר פשוט", אמר הערב (שבת) מאמן בני יהודה, יעקב אסייג, אחרי ניצחונה השישי ברציפות של הזהובים. ואיזה ניצחון זה היה, 0:1 קטן-גדול על האלופה שבדרך, בית"ר ירושלים. 3 הנקודות הללו אף העלו את בני יהודה מעל הקו האדום לראשונה מזה חודשים ארוכים. כ-1,500 אוהדים של הקבוצה יצאו לרחובות בשכונת התקוה כדי להמתין לשחקנים.

"הראנו לשחקנים מה לעשות, וכל המחמאות מגיעות להם", הוסיף אסייג אחרי המשחק, "ניצחנו 6 ברציפות ואנחנו מרוצים. בני יהודה זה מועדון מיוחד. באים אצלנו מאהבה וככה זה נראה. אנחנו משחקים באותה גישה משבת לשבת, ועכשיו יש לנו את כפר סבא". כפי שאמר המאמן המצליח, היריבה הבאה של הזהובים תהיה הפועל כפר סבא ומכיוון שהפועל תל אביב ומכבי תל אביב יארחו גם הן בשבוע הבא, יתכן מאוד שבני יהודה תנדוד לשכונת התקווה ותארח שם את הקבוצה מהשרון.

ביטון: "זה פשוט לא ייאמן"

עוזרו של אסייג, חזי שירזי, היה נרגש מאוד בסיום: "הדמעות שלי הן שלי לבד. היה ניצחון קריטי בכל מה שקשור בהישארות. בתוכי ידעתי ש-90 אחוז שאנחנו נשארים עכשיו. כשהדברים הולכים כמו שצריך, השחקנים משוחררים. בכיתי גם כשירדנו פעם אחת. עשינו צעד משמעותי היום ואנחנו עושים דברים גדולים".

בעלי הקבוצה, חזי מגן, ביקש לשמור על פרופורציות והדגיש שבפני הקבוצה עוד עבודה רבה: "אנחנו עדיין בתחתית, אמנם מעבר לקו האדום, אבל אני לא שוכח את המשחק החסר של הרצליה ואת זה שנותרו 3 משחקים לסיום העונה. אם נוריד את הרגל מהגז זה לא יהיה טוב. העבודה עוד לפנינו. לא מעניין אותי מה גרם לשינוי, אלא כמה נקודות צריכים לצבור כדי לשרוד. אנחנו בדרך הנכונה. בני יהודה סומכת רק על עצמה".

משה ביטון, שכבש את שער הניצחון הערב, הוסיף: "זה פשוט לא ייאמן. כל שבוע אנחנו עוברים את השבוע בכיף. עשינו צעד משמעותי. צברנו מומנטום חיובי, צברנו ביטחון. כשהפסדנו הביטחון ירד וזה כמו כדור שלג. אני מאמין שנישאר בליגה".

משה דמאיו: "עשינו היום ניצחון גדול, העלמנו את בית"ר מהמגרש. היו לנו הזדמנויות לנצח בתוצאה גבוהה יותר. האמנתי כל הזמן, וגם בפיגור 13 נקודות עוד חשבתי שיש סיכוי. קראו לי שוטה העיר, אבל נחכה עד סוף העונה ונראה מי ישאר בליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שחקן בבית"ר: "אנחנו צריכים להתעורר מהר"

בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים שררה אווירה לא קלה. שחקני הקבוצה הסתגרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה כשהם לא מאמינים שספגו הפסד נוסף.

מלבד אריק בנאדו, נאסר על שחקני הקבוצה להתראיין. "רצינו לנצח, אבל לא הגיע לנו", אמר הבלם הוותיק אחרי המשחק, "אנחנו צריכים להתעורר ולקחת את עצמנו בידיים. אין לנו עוד הרבה זמן להתאושש מההפסד הזה, צריך כבר לחשוב על גמר גביע המדינה. אנחנו לא במומנטום טוב ואין לי הסבר לזה. אני לא אוהב לתרץ, הייתה אווירה לא טובה סביב הקבוצה בגלל מה שקרה, אבל אסור לנו להתרכז בדברים אחרים.

"הדברים נמצאים כרגע בידיים שלנו ותלויים רק בנו. יש פה שחקנים מספיק חזקים שמסוגלים להתרומם. היה לנו כבר משברון קטן ואני מאמין שנחזור לעצמנו ביום שלישי. הקהל בטדי תומך ומעודד אותנו, אבל זה שלא היה פה קהל זה לא תירוץ. אני מאמין שאנחנו ניקח את האליפות. זה כבר היה אמור להיות לפני חודש, ועכשיו אתם מבינים איזה נזק נגרם בגלל אותו משחק".

למרות האיסור, אחד מהשחקנים אמר בסיום: "ההפסד הזה קשה מאוד. אנחנו בסך הכל רחוקים שש נקודות ממכבי נתניה והמצב מסתבך מאוד. שחקנים כאן היו עם הראש בגביע ונראינו על הפנים. בשקט בשקט ובלי לשים לב צברנו רק נקודה אחת בארבעת המשחקים האחרונים. אף אחד לא חלם שנגיע לסיטואציה כזו. מדברים כאן על חגיגות אליפות ועל דאבל, אבל עם איך שאנחנו נראים, אנחנו צריכים להתעורר מהר מאוד ולצאת מהאדישות שאנחנו נמצאים בה על מנת לחזור לעצמינו ולחזור להיות בית"ר האמיתית שכולם מכירים".

שחקן אחר בקבוצה נשמע אף הוא מאוכזב מהיכולת שהציגה שהקבוצה ואמר: "לא יכול להיות שממשחק למשחק נאבד נקודות בצורה כזו. התירוץ של הרכב חסר לא משחק הפעם תפקיד ובשלושה ימים שנותרו לנו עד גמר הגביע נצטרך להתעורר כי יש מאחורינו עשרות אלפי אוהדים שמחכים אך ורק לניצחון הזה".

מתן קרקוב, מהארץ, מוסיף כי בסיום נזף שום בשחקניו: "חמישה משחקים אתם נראים בלי לב ונשמה", אמר המאמן, שהשתדל לשמור על רוגע, "תבינו, שמות לבד לא מדברים ואתם צריכים להתחיל לעבוד הרבה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully