וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דאנטוני סגר בניקס

מאמנה לשעבר של פיניקס, שהוביל את הסאנס בשנים האחרונות למאזנים נאים, סיכם בניו יורק ל-4 שנים, תמורתן יקבל 24 מיליון דולרים

האם זהו היום הראשון בתחילת חייה של הניו יורק ניקס? לאחר שסבלה במשך יותר מדי זמן מנוכחותו של אייזיה תומאס על הקווים בגארדן, מדווח הערב (שבת) כי מייק דאנטוני, לשעבר מאמן הפיניקס סאנס, סגר בקבוצה, כשחתם על חוזה ל-4 שנים.

המאמן, שחוזר גם על ידי שיקאגו, ככל הנראה עומד לקבל כ-24 מיליון דולרים בחוזה, כדי להוביל את הניקס האומללים אל האור. לדאנטוני נותרו עוד שנתיים בחוזה שלו בפיניקס, אך לאחר כישלונה של הקבוצה בפלייאוף מול סאן אנטוניו, הוחלט לסיים את ההתקשרות עמו, לאחר שהצליחו לנצח רק משחק אחד, והודחו כבר בסיבוב הראשון. הכישלון היה צורם עוד יותר, כיוון שהמאמן עמד מאחורי הטרייד שהביא את שאקיל עונה לאריזונה, במקומו של שון מריון.

עבור הניקס זהו צעד נוסף בניסיון לשקם את הקבוצה מניו יורק, שהפכה, מאז הגעתו של אייזיה תומאס למועדון, לבדיחה העצובה ביותר בליגה. כזכור, הצעד הראשון היה הבאתו של דוני וולש מאינדיאנה בתור הנשיא, ופעולתו הראשונה של וולש בתפקיד היתה פיטוריו של תומאס מתפקיד המאמן. וולש, שהצהיר כי הוא מתכוון להקדיש את שלוש השנים הקרובות כדי לפנות מקום בתקרת השכר ולשחרר שחקנים רבים, ציין כי הוא מעוניין שהקבוצה תציג במהלך התקופה כדורסל תחרותי, להבדיל מהשנים האחרונות, ונראה שדאנטוני הוא האיש שיוכל לעשות זאת.

דאנטוני מחזיק במאזן מרשים של 172:267 בשורות פיניקס ודנבר, ותחת הנהגתו, השיגו הסאנס 54 ניצחונות בארבע מחמש העונות שלו בקבוצה. בניקס, לעומת זאת, שסיימו את העונה האחרונה במאזן נוראי של 59:23, מוכנים להסתפק בסתם מאזן חיובי, לפחות בתור התחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully