וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דואיסבורג ירדה, נירנברג בדרך

דווקא מול הרטה ברלין שאיבדה עניין בליגה, הפסידה נירנברג 1:0 והיא בדרך לליגת המשנה. דואיסבורג כבר שם אחרי הפסד 3:2 לבאיירן מינכן

אחרי 32 מחזורים מרתקים, שכללו לא מעט שערים ואלופה חדשה-ישנה, ממשיכה הליגה הגרמנית לחפש אחר מי שתייצג אותה באירופה, ומי תעשה את העונה הבאה בליגת המשנה. לא מעט מאבקי תחתית התקיימו היום (שבת), ובסופם הבטיחה אנרג'י קוטבוס את הישארותה בליגה הבכירה. ורדר ברמן כמעט והבטיחה את הסגנות והכרטיס הישיר לליגת האלופות אחרי ניצחון ענק, 1:6 על האנובר, בעוד וולפסבורג התקרבו עוד יותר לגביע אופ"א עם 0:4 על שטוטגארט.

דואיסבורג הצטרפה להאנובר שכבר ארזה את המזוודות בדרך אל הליגה הנמוכה, אחרי הפסד ביתי, 3:2 מול האלופה הנכנסת, באיירן מינכן, בעוד נירנברג ירדה אל מתחת לקו האדום אחרי הפסד 1:0 להרטה ברלין, והם חייבים ניצחון במחזור האחרון כדי להישאר בליגה.

וולפסבורג - שטוטגארט 0:4

על הנייר, לוולפסבורג היתה הזדמנות מושלמת לבצע את הפשע המושלם: לגנוב את המקום החמישי בליגה במחזור האחד לפני האחרון, ולהתגנב אל גביע אופ"א מהדלת האחורית. האלופה היוצאת ממשיכה להיראות רע, ולאחר שהפסידה גם במחזור הקודם, עכשיו היא כבר במצב קשה מאוד ומתרחקת מרגע לרגע מגביע אופ"א.

מרסליניו דוס סנטוס פתח את המפגן של וולפסבורג בדקה ה-16 כשהעלה את המארחים ליתרון, ו-3 דקות מאוחר יותר קרה אחד האירועים המרכזיים במשחק, כשפרננדו מיירה משטוטגארט ראה כרטיס אדום, והשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. משם והלאה המארחים תפסו שליטה על המשחק, אדין דזקו (22) הכפיל את התוצאה, ובמחצית השניה ריקרדו קוסטה ואשקן דג'גה קבעו את תוצאת המשחק.

דואיסבורג - באיירן מינכן 3:2

הדבר האחרון שרצו בדואיסבורג במשחק הלפני אחרון שלהם העונה זה לפגוש את האלופה ממינכן, כשגורל העונה הבאה נמצא על כף המאזניים. גרוע מכך, המארחים ידעו שהם חייבם לנצל את ההאנגאובר של באיירן מחגיגות האליפות והבירה הבווארית, אבל האורחים החליטו לחגוג על הדשא, לא התחשבו במארחים שלהם, והורידו באופן סופי ומוחלט את דואיסבורג ליגה.

המשחק היה רווי שערים, אבל לא בצורה שבה קיוותה דואיסבורג שהוא יתפתח. אנדראס אותל העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-3, ולפני שהמארחים התעשתו, הכה לוקאס פודולסקי פעמיים: הראשונה בדקה ה-18, והשניה שתי דקות מאוחר יותר, והעלה את באיירן ליתרון 0:3. דואיסבורג לא ויתרה וחזרה למשחק במחצית השניה, כשמיחאי תראראצ'ה (49) ומרכוס דון (54) התחילו את הקאמבק, אבל שם הוא נעצר, המארחים לא מצאו את השיוויון, ובעונה הבאה ייאלצו להילחם כדי לחזור ולפגוש את האלופה ממינכן.

ארמיניה בילפלד - דורטמונד 2:2

החדשות הטובות עבור בילפלד היו שבמועדון ידעו שגורל הקבוצה נמצא אך ורק בידיים של השחקנים. ניצחון על דורטמונד, שרושמת עונה מאכזבת במיוחד ונמצאת הרחק מהמאבקים על אירופה, והם נשארים בליגה.

המארחים פתחו מצויין ולאחר מספר מצבים קיבלו פנדל בדקה ה-24, אותו שלח טורבן מארקס פנימה. אלא שדורטמונד לא הגיעה כדי להיות סטטיסטית במשחק, ו-4 דקות מאוחר יותר השתיקה את האוהדים המקומיים כשדלרון באקלי השווה. לא עברו 6 דקות, ובדקה ה-34 חזר היתרון לבילפלד, כשארתור וויצ'ניארק כבש למארחים. רוברט קובא'ץ ראה כרטיס אדום בדקה ה-78, ובבילפלד כבר החלו לחגוג, אלא שאז דווקא שער עצמי של רואן פרננדז בדקה ה-83 השווה את התוצאה. הנקודה העניקה לבילפלד מרווח נשימה, אבל הם יהיו חייבים לעשות את העבודה במחזור האחרון כדי להבטיח סופית את ההישארות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אנרג'י קוטבוס - המבורג 0:2

משחק קצוות נוסף בליגה הפגיש שתי קבוצות שכל אחת מהן היתה זקוקה לנקודות מיידיות מסיבות שונות: ,מצד אחד, אנרג'י ידעה שניצחון יבטיח לה עונה נוספת בליגה הבכירה, ומצד שני, המבורג ידעה שנקודות במשחק הזה יבטיחו לה את הדרך לגביע אופ"א.

אלא שדווקא המארחים שנלחמו על חייהם הגיעו למשחק, וסטיבן ריביץ' העלה אותם ליתרון בדקה ה-20. מיכאל פאפאדופולוס כבש בדקה ה-84, וסגר סופית את העונה הבאה של קוטבוס בליגה. המבורג, לעומת זאת, תהיה חייבת למצוא נקודות במחזור האחרון, כדי לשמור על המקום החמישי שלה בטבלה.

הרטה ברלין - נירנברג 0:1

האורחים יצאו למשחק חוץ קשה, כשהם יודעים שהפסד יכניס אותם לבור עמוק במיוחד, רגע לפני המחזור האחרון. אלא שאף אחד שם לא תיאם את זה עם הרטה ברלין, שלמרות שלא נותר לה על מה לשחק, קלקלה לאורחים את הקאמבק ההירואי במחזורים האחרונים.

נירנברג גם הפעם עלתה ללא גרשות נחיתות ותקפה את השער של המארחים, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת, הלחץ החל להשפיע, ובדקה ה-74 קיבלה את נשיקת המוות, כשרפאל כבש לזכותה של הרטה. נירנברג לא מצאה את השיוויון, והיא עכשיו רחוקה 2 נקודות מבילפלד, ומהיציאה מהקו האדום.

האנזה רוסטוק - באייר לברקוזן 2:1

בלברקוזן לא יכלו לבקש יותר במאני טיים: משחק מול נועלת הטבלה שכבר מזמן איבדה עניין בליגה. אלא שארבעה משחקים ללא ניצחון, האחרון שבהם במחזור הקודם מול הרטה ברלין, כמעט הוציא להם את הכרטיס לאירופה מהיד. גם הפעם התקשו האורחים למצוא את 3 הנקודות, אלא שמול רוסטוק האומללה זה כבר היה פשוט יותר.

לברקוזן תקפה בגלים, אבל לא הצליחה למצוא את השער. למזלה, היה לה את השופט, שהעניק לה שתי מתנות: הראשונה בדקה ה-40, כשהאורחים קיבלו פנדל, אותו שלח סיימון רולפס פנימה, והשניה בדמותו של פנדל נוסף, במחצית השניה, כשהפעם גונזאלו קאסטרו עשה את העבודה. אדי וואקו מנגה רק הצליח לצמק עבור המארחים בדקה ה-67, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

תוצאות נוספות:

ורדר ברמן - האנובר 1:6

כבשו לברמן: הוגו אלמיידה 15', נאלדו רודריגז 27', טים בורובסקי 73', איבן קלאסניץ' 80', מרכוס רוזנברג 82', אהרון האנט 87'.

כבש להאנובר: סזאבולץ הוצי 90'.

קרלסרוהה - בוכום 3:1

כבשו לבוכום: מימון אזואגה 45', כריסטוף דברובסקי 48', סטניסלב ססטאק 50'.

כבש לקרלסרוהה: מריו אגימן 87'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully