וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: דרוקר ואוסטנד הובסו

קבוצתו של המאמן הישראלי הובסה 99:74 מול אלסטאר בליגה הבלגית. אחרי שזכתה ביורוליג, דרסה צסק"א את דינמו מוסקבה 75:82 בפלייאוף

מה קורה לאוסטנד? קבוצתו של שרון דרוקר, שכבר זכתה בגביע הבלגי, ממשיכה לגמגם בליגה, ולאחר שכבר איבדה את המקום הראשון, עליו שמרה בקנאות במשך מרבית העונה, הובסה הערב (שבת) בחוץ, על ידי אלסטאר, 99:74. הערב הוכרז כי דרוקר הוא בין המועמדים לתואר מאמן העונה בבלגיה, אך אם קבוצתו תמשיך ביכולת הנוכחית, ייתכן שגם בתואר הזה הוא לא יזכה. הבחירה תוכרז ב-18 במאי.

הקבוצה מהמקום השישי בבלגיה לא התחשבה ביריבה העדיפה עליה, הוליכה ברבע הראשון, אבל עיקר העבודה שלה נעשתה בעשרים הדקות הבאות, אז היא רצה ל-15:23 ו-16:28, והשאירה את דרוקר וקבוצתו באבק. בעקבות ההפסד, ירדה אוסטנד למקום השלישי בטבלה. קלעו לאלסטאר: טרבור הופמן 20, פאבלו גונזאלס 15, אריק פול 12. לאוסטנד: כריס מקריי 18, צ'אק דייויס 12, ג'רי גרין 11.

גם בעבור הנציגים האחרים בבלגיה, הערב לא היה מוצלח במיוחד. לובן של יעקב ג'ינו ואיציק אוחנון הובסה בחוץ 99:69 על ידי מונס. המארחים פתחו בטירוף ורצו כבר ברבע הראשון ל-17:31, משם היא לא הביטה אחורה. ג'ורג' אבנס הוליך את מונס עם 22, ואנדרו סאליבן הוסיף 16. ללובן: רון לואיס 33, ג'ף ואנדר 9, איציק אוחנון 8.

לאחר שנאלצה להסתפק במקום השלישי ביורוליג, חזרה סיינה אל הקרקע ואל הליגה הביתית שלה, והערב היא חזרה להציג יכולת טובה יותר, כשגברה על בולוניה 72:91 במשחק הראשון של רבע גמר הפלייאוף. בולוניה פתחה טוב את המשחק ונטלה את ההובלה, אבל אז התעוררו המארחים, ועלו ל-6 במחצית. ריצה של 9:15 בפתיחת הרבע השלישי הביאה לשחקניו של פאנג'יאני את המשחק. לאברינוביץ' הוליך את קלעי סיינה עם 15, טרל מקנטייר סייע עם 14 ורומיין סאטו קלע 13. לבולוניה: יאניצ'נוקס 16, טורס 13.

במשחק השני שהתקיים הערב בפלייאוף האיטלקי, ניצחה מונטגראנו בבית את מילאנו, 69:73. האורחים הגיעו כאנדרדוגים, אבל לא הרימו ידיים ועשו חיים קשים למארחים, שהוליכו החל מהפתיחה. הגנה טובה של מונטגראנו שמרה את מילאנו על 27 נקודות בלבד במחצית הראשונה, והובילה אותם אל הניצחון. קלעו למונטגראנו: ג'ובי תומאס 22, קיוואן גאריס 18. למילאנו: דושאן ווקצ'ביץ' 19, דאנילו גאלינרי 17.

צסק"א לא עוצרת

לאחר הניצחון על מכבי תל אביב בגמר היורוליג בשבוע שעבר, שיחקה הערב (ראשון) צסק"א את משחקה השני בחצי גמר הפלייאוף הרוסי, נגד דינמו מוסקבה. חניכיו של מסינה, שנמצאים בכושר נפלא, ניצחו במשחק הראשון ב-15 הפרש, והיום הם כבר ב-0:2 בסידרה, לאחר ניצחון 75:82. המשחק התחיל צמוד, ולמרות יכולת טובה של ג'יי אר הולדן, דינמו לא נשברה, והרבע הראשון הסתיים בשוויון 21. הרבע השני המשיך באותה אינטנסיביות של שתי הקבוצות, כשאף אחת לא מצליחה לברוח, וצסק"א ירדה לחדרי ההלבשה בפיגור 41:40.

הרבע השלישי לא הביא עימו שינוי. הקצב המשיך להיות איטי, אחוזי הקליעה נמוכים, וההגנות עיקשות. אל הרבע האחרון עלתה צסק"א רק ביתרון נקודה, ונדנדת הסלים המשיכה עד הסיום, כשצסק"א לא מצליחה לנצח בזמן החוקי, ונזקקה להארכה. רק אז הצליחו חניכיו של אטורה מסינה לברוח, כשג'יי אר הולדן ממשיך להצטיין, ומוביל את קבוצתו לניצחון 78:85 בסיום, ויתרון 0:2 בסידרה. את אלופת אירופה הוביל ג'יי אר הולדן עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים, כאשר שותפו לקו האחורי, טרז'ן לנגדון, הוסיף 17 משלו. סמודיש סיים עם 15 ו-9 ריבאונדים. מהעבר השני בלט טראוויס הנסן עם 19, כאשר פוציס מוסיף 15 ומוניה 14.

בליגה היוונית, עשו גם אולימפיאקוס וגם פנאתינייקוס צעד משמעותי לכיוון גמר אפשרי של שתיהן, כשהביסו כל אחת את יריבתה בחצי גמר הפלייאוף. אלופת אירופה היוצאת עשתה זאת מול פאניוניוס כשהביסה אותה 75:91, בעוד אולימפיאקוס הביסה את מארוסי 61:87.

שחקניו של ז'ליקו אוברדוביץ' לא התקשו בביתם, וכבר ברבע הראשון פתחו פער של 9 נקודות. האורחים עוד ניסו לחזור, אבל הירוקים העלו הילוך, ו-10 דקות לסיום כבר הוליכו ביתרון 23, משם נותר לפאניוניוס רק לצמק. קלעו לפנאתינייקוס: שארונאס יאסיקביצ'יוס 19 (5 מ-7 לשלוש), דיאמנטידיס הוסיף 14 משלו, וואסילי ספאנוליס קלע 11. לפאניוניוס: לירוי בקסטר ואלכסנדר קאפין 12 כל אחד.

עבור אולימפיאקוס המצב היה פשוט בהרבה. קבוצתו של יאנאקיס לא ציפתה לפתיחה כל כך חלשה של האורחים, שרשמו רבע ראשון פתטי במיוחד, בו קלעו רק 4 נקודות (!) ב-2 מ-14 מהשדה. אולימפיאקוס לא התחשבה, קלעה 26 משלה, ומשם והלאה המשחק עבר להיות גארבג' טיים טהור. קווינטל וודס וג'יאניס בורוסיס הוליכו את אולימפיאקוס עם 15 כל אחד, בעוד גיורגוס פרינצזיס הוסיף 14 משלו. למארוסי: קוסטה קאימקוגולו ומיליסאלייביץ' 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully