וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ושוב איתכם

אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את לה קורוניה והבטיחה את מקומה במוקדמות הצ'מפיונס אחרי למעלה מעשור. סראגוסה מתחת לקו האדום

המחזור ה-37 בליגה הספרדית שוחק במלואו הערב (ראשון) ולאחר שריאל מדריד כבר הבטיחה את האליפות שלה, עיקר העניין מתרכז במאבק על מקום באירופה וההישרדות בתחתית. עניין אחד נפתר היום לאחר שאתלטיקו מדריד שיריינה לעצמה את המקום הרביעי ואת מוקדמות ליגת האלופות, אבל בתחתית עדיין לוהט.

אוסאסונה ורקראטיבו הואלבה השיגו ניצחונות ואילו סראגוסה סיימה בתיקו בלבד מול ריאל מדריד וירדה בחזרה אל מתחת לקו האדום. תמונת הירידה תתברר רק בשבוע הבא. גם ויאדוליד עדיין בתמונת הירידה.

זה מה שנשאר לקבוצות התחתית במחזור האחרון:

מאיורקה - סראגוסה (מקום 18)
ראסינג סנטאנדר - אוסאסונה (17)
רקראטיבו (16) - ויאדוליד (15)

אתלטיקו מדריד - לה קורוניה 0:1

בויסנטה קלדרון ידעו שניצחון יבטיח למועדון מקום במוקדמות ליגת האלופות, והמועדון שצמא להישגים בזירה של הגדולים ביבשת, עשה את העבודה. שער של דייגו פורלאן בדקה ה-44, הספיק בדיוק בשביל זה וכדי לשים עוד פסיק בהיסטוריה של הקבוצה. סביליה אמנם עדיין יכולה להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של הרוחיבלאנקוס, אבל המאזן הפנימי במשחקים ביניהן פועל לטובת הקבוצה מהבירה. אתלטיקו בליגת האלופות לראשונה מאז 1996/7.

בטיס - סביליה 0:2

בטיס עברה עוד עונה קשה והיא רצתה להעניק לאוהדיה סיבה למעט נחת עם ניצחון בדרבי, אלא שלסביליה היו תכניות אחרות, כשהיא יודעת שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי לעלות לליגת האלופות. בסופו של דבר היא לא העפילה, אבל את הניצחון בדרבי היא עשתה בכל זאת. לואיס פביאנו כבש ראשון בדקה ה-32, פדריקו פאזיו הכפיל בדקה ה-51 וארזו ודני אלבס השאירו את שתי הקבוצות ב-10 שחקנים אחרי הרחקה משותפת בדקה ה-55. התוצאה הזו נותרה עד הסיום, אבל סביליה תסתפק בהופעה בגביע אופ"א.

אוסאסונה - מורסיה 1:2

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, בהם כבשה רק שני שערים, באוסאסונה ידעו שעליהם לנצח במשחק כדי לנסות להישאר בליגה. לשמחתם, היריבה הייתה קבוצה שכבר ירדה ליגה והניצחון לא היה קשה. דדי העלה את הבאסקים ליתרון כבר בדקה הראשונה ואוסאסונה חיכתה עוד 52 דקות עד השער של טורס. גומז רק צימק בדקת הסיום.

אלמריה - רקראטיבו 2:0

אלמריה עשתה העונה לא מעט צרות לקבוצות צמרת, אבל האוויר יצא מהמפרשים שלה כבר מזמן והיום היא רשמה הפסד שלישי ב-4 המשחקים האחרונים, דווקא לקבוצת התחתית מהואלבה. ואסקז כבש את הראשון בדקה ה-24 ופלורן סינמה פונגול המצוין עשה את השני בדקה ה-43.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

סראגוסה - ריאל מדריד 2:2

ריאל מדריד הגיעה ללה רומרדה בעננים. לא רק שהיחא זכתה באליפות לפני שבוע, היא גם הוסיפה 1:4 על ברצלונה מספר ימים לאחר מכן. סראגוסה אולי קיוותה לתפוס את האלופה כשהיא רגועה יתר על המידה, אבל ריאל הוכיחה שהיא רואה רק נקודות בעיניים והחזירה את יריבתה למקום ממנו יורדים ליגה, למרות התיקו. ריקרדו אוליביירה דווקא הבקיע בדקה ה-19 והמקומיים נהנו מפתיחה אופטימית, אבל כעבור 6 דקות רוד ואן ניסטלרוי החזיר אותם ארצה עם שער שוויון. סראגוסה דחפה קדימה, אבל דווקא רוביניו כבש בדקה ה-77 עם עוד קסם מבית היוצר שלו. בדקה ה-85 איזן גארסיה את תוצאת המשחק ועשה צדק עם סראגוסה.

ברצלונה - מאיורקה 3:2

אחרי התבוסה בסופר קלאסיקו, ברצלונה חיפשה נחמה, אבל לא מצאה אותה גם מול הקבוצה הבינונית מפאלמה, כשפפ גווארדיולה יושב ביציע ועוקב מקרוב. תיירי הנרי, שנמצא בכושר כיבוש מצוין, עשה את הראשון בדקה ה-17 וסמואל אטו הכפיל במחצית השניה (56), אבל בארסה של השנה סובלת מדקות ארוכות של חוסר אופי ומאיורקה חזרה בקמפ נואו לניצחון יפה ומכובד שכולו עוד בושונת של בארסה. מאיורקה הישוותה בתוך 3 דקות אחרי שערים של בורחה ואלרו (67) ופייר וובו (69) וגויזה השלים את המהפך בדקה ה-90.

לבנטה - ולנסיה 5:1

הערב זה קרה, הלוס צ'ה הבטיחו סופית את הישארותם בליגה ואחרי חודשים ארוכים של אכילת מרור, לא כולל ערב קסום אחד של זכייה בגביע, יוכלו לצאת לקיץ עם תכנונים להתחלה חדשה. דויד וייה, שצפוי להפוך לאחד מהמלפפונים הלוהטים בחודשי הקיץ החמים, כבש צמד בדקות 14 ו-30, מנואל סראנו צימק בדקה ה-32, אבל חואן מנואל מאטה עשה 1:3 לזכות ולנסיה עוד לפני הירידה למחצית. השיטפון המשיך במחצית השנייה, כשמיגל אנגולו עשה את הרביעי בדקה ה-66 ו-וויה השלים שלושער דקה לאחר מכן, כדי להשלים ניצחון יפה בדרבי.

שאר משחקי המחזור:

ויאריאל - אספניול 0:2
לויאריאל: חאבי ונטה 31, רובר פירס 43.

אתלטיק בילבאו - ראסינג סנטאנדר 0:0
ויאדוליד - חטאפה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully