וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי וויליאמס והנין, מי זו אזרנקה?

דינארה סאפינה עלתה לגמר טורניר ברלין אחרי 4:6, 1:6 על הבלארוסית, שם מחכה לה דמנטייבה. וורינקה ודג'וקוביץ' בגמר ברומא

דינארה סאפינה, אותה טניסאית שאף אחד לא ממש ספר אותה עד עכשיו, העפילה לגמר טורניר ברלין (פרסים בסך 1.34 מיליון דולר) ותפגוש שם את בת ארצה הרוסיה אלנה דמנטייבה, שהפתיעה בחצי הגמר השני את אנה איבנוביץ'.

סאפינה, המדורגת 17 בעולם, וכבר זכתה להעיף על החימר האדום בטורניר את ז'סטין הנין כמו גם את סרינה וויליאמס, זכתה סוף סוף לקבל יריבה נוחה יחסית, ויקטוריה אזרנקה, שותפתה של שחר פאר בטורניר הזוגות, וניצחה 4:6, 1:6.

סאפינה, שזכתה עד היום בחמישה תארים בסבב, והעפילה לרבע גמר הרולאן גארוס לפני כשנתיים, התקשתה השנה לפרוץ את מחסום רבע הגמר בטורנירים שבהם השתתפה, אך נראה שהיא עלתה על הגל ובהחלט בעמדה די טובה לזכות בתואר הראשון השנה.

במערכה הראשונה הבלארוסית נתנה פייט מצוין, וגרמה לסאפינה לאבד את ההגשות פעמיים, אך פציעה בברך במהלך המערכה השנייה, מה שהקשה עליה את התנועה, הביאו לניצחון של הרוסייה תוך שעה וחצי. למרות ההפסד, הבלארוסית בת ה-18 תעפיל לראשונה בקריירה הדי קצרה שלה אל הטופ-20.

בחצי הגמר השני כאמור נפגשו איבנוביץ', המדורגת שנייה בעולם, ואלנה דמנטייבה. הפינאליסטית של הרולאן גארוס בשנה שעברה הפסידה בכל שלושת המפגשים שלה מול דמנטייבה, וכעת רשמה הפסד רביעי, שעלול לסכן את המקום שלה בצמרת העולמית, 6:2, 7:5.

הסרבית בת ה-20 ביצעה קצת יותר מידי טעויות בלתי מחוייבות, נשברה חמש פעמים על ידי הרוסייה, שמדורגת שביעית בטורניר ונוצחה תוך שעה וחצי.

אזרנקה הצטרפה מאוחר יותר לשחר פאר במשחקן מול המדורגות 1 בטורניר, קארה בלאק מזימבבואה וליזל הובר מארצות הברית. פאר ואזרנקה פרשו במצב של 3:0 ליריבותיהן במערכה הראשונה.

רומא: וורינקה זכה מההפקר ועלה לגמר

סטניסלס וורינקה לא מאמין שזה קורה לו. עד השבוע הטניסאי השוויצרי התקשה לנצח שחקני טופ 10 ולצבור תארים, אך במפגש מול אנדי רודיק בחצי גמר טורניר רומא הוא זכה במתנה יקרה מאין כמותה: כרטיס ישיר לגמר טורניר רומא, אחרי שהאמריקאי פרש בפיגור של 3:0.

במהלך המשחקון הרביעי ביניהם, נפגע רודיק בכתפו והודיע על פרישתו. וורינקה, שכבר ניצח בטורניר את ג'יימס בלייק, חואן קרלוס פררו ואנדי מארי, יפגוש בגמר את נובאק דג'וקוביץ', שגבר במשחק המקביל על ראדק סטפאנק הצ'כי. דג'וקוביץ', שהולך על תואר עשירי בקריירה בסבב המקצועני, הוביל 0:6, 0:1 על הצ'כי שפרש בגלל פציעה. כנראה שניצחון על רוג'ר פדרר ברבע הגמר זה הישג מספיק מכובד כדי לסיים איתו טורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully