וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1

אחרי שהפסידה להפועל ת"א ולמ.ס אשדוד, בית"ר ירושלים חילקה נקודות לקבוצת תחתית נוספת, בני יהודה, שניצחה אותה 0:1

משהו לא ממש טוב עובר על בית"ר ירושלים. נכון שבעוד שלושה ימים (שלישי) היא תפגוש את הפועל תל אביב בגמר הגביע ותוכל להשלים דאבל, אבל הערב היא חיברה משחק רע נגד בני יהודה והפסד 1:0, להפסד שלה מול מועדון ספורט אשדוד בשבוע שעבר. ום אחרי שהתארים יושלמו, הריח כבר יהיה הרבה פחות טוב. יהיו שיגידו שהצילומים השבוע לפוסטר האליפות, גם לא מצא חן בעיני אלילת המזל.

הזהובים הגיעו עם מאזן מדהים של חמישה ניצחונות רצופים, אבל עם הכבוד לריצה הנהדרת הזו, מול האלופה המכהנת וזו שבדרך, הרצף אמור היה להיפסק.

שתי הקבוצות פגשו באצטדיון טדי ריק, בעוד מחזה שלא מוסיף כבוד לליגה הישראלית, הנוקשה, האיטית והפוזאיסטית שגם ככה יש לנו. לבית"ר זה הפריע יותר, מן הסתם, אבל שום תירוץ לא יהיה ראוי להופעה של הצהובים-שחורים. יצחק שום אמנם לא עלה עם כל התותחים, אבל היו לו מספיק שחקנים גדולים בשביל לנצח במשחק ולעשות את זה בקלות.

בני יהודה הציגה משחק שקט, צנוע וקטלני. היא הרשתה לבית"ר לשלוט במשחק, אבל יצאה למתפרצות שחשפו עורף בית"רי פרוץ ובעיקר חסר משמעת. המתכון הזה הביא לאורחים את השער הראשון במשחק, אחרי מתפרצת, כדור מצוין של כחלון למרכז הרחבה וסיומת מקרוב של משה ביטון.

בית"ר יכולה הייתה לחגוג אליפות כבר היום, אבל הניצחון של נתניה מנע את זה ממנה מטעמים תיאורטיים. אבל בית"ר החליטה להוסיף אולי קורט של מתח לסיום הליגה בה היא חבטה במשך קרוב לעונה שלמה ושוב לא ניצחה קבוצת תחתית. אחרי שחילקה נקודות להפועל תל אביב, אשדוד ובני יהודה, אולי בשבוע הבא הקבוצה מהבירה תתאושש דווקא מול אותה נתניה.

בני יהודה מצידה הוכיחה בפעם המי יודע כמה שהיא לא תרד בלי קרב. הניצחון היום גם הביא אותה למקום ממנו היא לא תרד בכלל. בשבוע הבא היא מארחת את הפועל כפר סבא ואחרי היום קשה להאמין שמישהו מהמר על הקבוצה מהשרון.

מהלך המשחק

דקה 16: יואב זיו מאס במשחק המעמם עד אז וניסה לטווח ממרחק. כדור שלו מ-18 מטרים חלף חצי מטר מעל המשקוף.

דקה 19: בית"ר יצאה למתפרצת, בסיומה העביר ויזה כדור רוחב טוב לברוכין, אבל זה נבלם על ידי זאב חיימוביץ'.

דקה 22: כחלון שבר את מלכודת הנבדל, התקדם לכיוון השער של בית"ר, אבל בעט מזווית קשה חזק והחוצה.

דקה 39: גול! בני יהודה יצאה להתקפה מתפרצת, כחלון העביר כדור מצוין משמאל לימין ומשה ביטון בעט מחמישה מטרים כדור חד לרשת של קאלה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 52: בני יהודה יצאה לעוד מתפרצת, הכדור הגיע לבארדון שבעט שטוח ממרכז הרחבה וקאלה הדף בעזרת רגלו. הכדור חזר לצרפתי, שהוכשל על סף הרחבה, אבל אסי בלדוט שלח את הכדור החופשי החוצה.

דקה 58: זיו העביר כדור רוחב מצוין מימין, אבל איינוגבה ירד והקדים בסנטימטרים את בן שושן.

דקה 73: זנדברג נכנס משמאל למרכז הרחבה כדי להגיע ראשון לכדור רוחב, אבל הבעיטה שלו ברגל ימין הייתה חלשה מדי ואיינוגבה קלט בקלות.

77: ביטון יצא לעוד מתפרצת בכתום, העביר כדור מצוין לבארדון, שנכנס לרחבה באין מפריע, אבל נבלם אצל קאלה באחד על אחד. החמצה מדהימה של הצרפתי.

דקה 80: בן שושן קיבל כדור פנוי בתוך הרחבה, אבל איינוגבה הדף את הבעיטה שלו.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, שמוליק קוזוקין (גל אלברמן 53), שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, עידן טל, דרק בואטנג, ג'וניור ויזה (מיכאל זנדברג 53), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, רומולו (טוטו תמוז 77).

בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי (אימורו לוקמן 76), תמיר כחלון (אלי ביטון 80). , אסי בלדוט, סדריק ברדון, משה ביטון (יאיר אזולאי 89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully