וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "לא זכורים לי כאלו חוסר אכפתיות ורצינות"

נשיא מכבי חיפה גער בשחקני קבוצתו על יכולתם הדלה בתקופה האחרונה: "לא נעים לראות אתכם משחקים, כדאי לכם להתעורר"

פעם, לא כל כך מזמן, משחק בו מכבי חיפה היתה מארחת את מכבי תל אביב, היה מטריף את שחקני המועדון הירוק. אבל מכבי חיפה של העונה כבר מזמן בים. היא אינה בסכנת ירידה, ולא נאבקת על מקום באירופה, ויכולת שחקניה בהתאם. הבוקר (שבת) ביקר הבעלים יעקב שחר במתחם האימונים, והודיע לשחקנים כי נמאס לו מהאפטיות בקבוצה. "יושבים פה שחקנים שכנראה לא הפנימו שהם משחקים במועדון כמו מכבי חיפה ואינם מודעים למשמעות ההופעה במדיו", אמר שחר, וצוטט גם באתר הרשמי של המועדון. "מאז שרכשתי את המועדון בשנת 1992, לא זכור לי ששחקנים שלי הפגינו חוסר איכפתיות וחוסר רציניות כפי שאתם מפגינים כבר תקופה ארוכה. לשבת מהצד ולראות אתכם משחקים, ממש לא נעים בלשון המעטה. כדאי לכם להתעורר".

"העונה הזאת אבודה ונשאר לכם להתחיל להילחם בארבעת המשחקים שנותרו", הוסיף שחר. "אתם חייבים את זה לעצמכם, למועדון וכמובן למאות אלפי האוהדים שלנו שאוכלים את הלב. אלה לא משחקים קלים, אבל אסור לשכוח שאנחנו מכבי חיפה".

אחרי הדברים שאמר שחר, התכנסו הוא, המנכ"ל איתמר צ'יזיק, המאמן רוני לוי, הצוות הרפואי והשוער ניר דוידוביץ, ודנו בתאריך בו אמור השוער לעבור את הניתוח בברכו. בסיום הפגישה נקבע שמועד הניתוח ייקבע בימים הקרובים, כדי שדוידוביץ יספיק להחלים ממנו ולהיות כשיר לקראת פתיחת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully