וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

הקבוצה של רביבו ממשיכה להפגין יכולת חלשה בחוץ לעומת כדורגל טוב בבית, ונכנעה 1:0 מול נתניה, שסיימה ב-10 שחקנים. קיויו כבש

אם מישהו חשב שההגעה של חיים רביבו למ.ס. אשדוד תנפק הישגים בצורה מיידית, הרי שהערב (שבת) קיבלנו הוכחה שזה יהיה הרבה יותר קשה. אחרי הניצחון הדרמטי על האלופה בשבוע שעבר, באשדוד קיוו להשיג ניצחון שני, אך זה נגמר עם הפסד 1:0 למכבי נתניה.

אבל זה לא שנתניה הייתה כל כך טובה. מחצית ראשונה רעה מאוד של שתי הקבוצות הורידו אותן להפסקה עם 0:0 משמים ומעט מאוד בעיטות לכיוון השער. נתניה הבינה שהמפתח לשמירה על המקום השני הוא אותו שער, אפילו רק שער אחד, שיעניק להם שלוש נקודות וירחיק מעליהן את קרית שמונה ובני סכנין, שחומדות את המקום השני.

וזה בדיוק מה שהיא עשתה. אחרי שאיתי שכטר הוחלף במחצית (פרק את הכתף, טופל ויעבור צילומים ביום ראשון כדי לאבחן את חומרת הפציעה), כדור קרן של יחיאל צגאי מצא את פרנסיס קיויו חופשי, ובמו רגליו בעט את שער הניצחון.

מאוחר יותר אשדוד הגיעה עוד למצבים, ניסתה להשוות, אך לירן שטראובר הציל את נתניה. גם הרחקה של לואיס מרין, שניסה לעצור התקפה מתפרצת של אשדוד, לא עזרה לאשדוד להבקיע והתוצאה נשמרה עד הסיום.

כעת אשדוד חוזרת אל המקום שמוכר לה היטב ותצטרך לנצח כמעט את כל המשחקים שנותרו לה עד סוף העונה כדי להינצל. ממתין לה עוד משחק בבית מול קרית שמונה, משחק חוץ מול סכנין ומשחק חוץ נוסף מול חיפה. בהחלט לא הולך להיות לה קל.

מהלך המשחק

דקה 17 - הזדמנות ראשונה במשחק למכבי נתניה אחרי שכדור חופשי של יחיאל צגאי השאיר את הגנת אשדוד חשופה כמו גם את הראש של דדי בן דיין, שנגח לא מדויק החוצה.

דקה 19 - כדור של איתי שכטר לאוקוצ'ה השאיר מאחור את כריסטיאן גונזאלס, ואוקוצ'ה במספרת כמעט מצא את השער, אך הכדור שלו יצא החוצה.

דקה 48 - נתניה עלתה רעבה למחצית השנייה והמשיכה לחפש את השער, כשאלמוג כהן הגביה כדור משמאל, אוקוצ'ה ניסה להגיע, אך יציאה רעה של סמי אג'יי יחד עם נגיחה של ודראן יישה שכמעט כבש שער עצמי, השאירו את התוצאה.

דקה 51 - גול! כדור קרן של יחיאל צגאי מצא את פרנסיס קיויו פנוי והכדור ששלח מצאה את הרשת. 0:1 לנתניה.

דקה 66 - לואיס מרין ניסה לעצור את שי הולצמן שנותר אחרון מול שער נתניה וביצע עבירה, שחייבה את איתן תבריזי להניף לעברו את הכרטיס האדום. נתניה בעשרה שחקנים.

דקה 67 - הכדור החופשי בעקבות אותה עבירה נשלח על ידי דוד רביבו, וחייב את לירן שטראובר להתמתח. שוער נתניה הצליח להדוף מצוין ומנע בכך את השוויון.

דקה 72 - משה אוחיון הגביה מצד שמאל אל ניר נחום, שנכנס רק דקה קודם לכן כמחליף, אך הכדור מהראש שלו נעצר במשקוף והציל את נתניה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, טל מעבי, יחיאל צגאי (חורחה קבייארו 76), איתי שכטר (דלה ימפולסקי 46), אוקוצ'ה (אמייה טאגה 84), פרנסיס קיויו.

הרכב מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן (רחמים צ'קול 85), ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר (ניר נחום 71), משה אוחיון, דוד רביבו, ז'אן ז'אק גוסו גוסו (עידן שריקי 57), שי הולצמן, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully