וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את בני סכנין 0:1

הפועל ת"א ניצחה 0:1 בסכנין משער של פאביו ג'וניור ועשתה צעד גדול בדרך להישארות. המקומיים ממשיכים להתרחק מגביע אופ"א

את האדישות של שחקני סכנין בשלב הזה של העונה קשה להבין. אירופה עדיין קורצת ומענקי המיקום הם גם לא עניין של מה בכך, אבל אם יש מישהי שמסתמן שנפגעה מאותה דחיית מחזור יותר מכולן בינתיים, זו בני סכנין. זה התחיל ביכולת לא טובה ובהפסד 3:1 למכבי תל אביב בשבוע שעבר ונמשך היום, עם יכולת רעה אף יותר ועוד הפסד, הפעם 1:0 מול הפועל תל אביב.

אם לפגרה הכפויה סכנין עוד יצאה כשהיא במומנטום חיובי, הרי שהיום היא באמת נראית כמו אסופת שחקנים שרק רוצים לסיים את העונה ולהמשיך הלאה, לקבוצותיהם הבאות.

ההגנה של אלישע לוי חסרה את יאיא פטי ואורחים חגגו על החיסרון הזה בגדול. פאביו ג'וניור מצא את עצמו פנוי על סף הרחבה שוב ושוב, טלקיסקי, קנדה ודגו יצרו מצבים מהאגפים ואחרי כמה החמצות שלו ושל חבריו, פאביו גילה שהוא פנוי 5 מטרים מהשער של מאיר כהן כדי לנגוח את הפועל תל אביב ל-0:1 שהגיע לה בדקה ה-38.

בשבוע שעבר אלי גוטמן סיפר שהוא ביקש משחקניו להיות סבלניים במשחק מול עירוני קרית שמונה. בסופו של דבר הסבלנות השתלמה והפועל אספה את 3 הנקודות. היום הקבוצה של גוטמן הגיעה עם הרבה חששות וכשהיא שוב חמושה בסבלנות, אבל בסביבות הדקה ה-20 היא הבינה שהיכולת של סכנין לא מצדיקה את המיקום שלה בטבלה. כשהם נהנים מחסרונם של ג'ון קולמה וכאמור, יאיא פטי, שחקני הפועל העיזו יותר, הלכו קדימה מימין, משמאל ומהמרכז.

למחצית השנייה עלתה סכנין אחרת. האדומים כנראה הבינו שזה מתחיל להיראות ממש לא טוב והלכו למעלה כדי להשוות. הרצון היה, אבל היכולת לא. למרות שהמארחת החזיקה יותר בכדור והפועל שלחה פחות שחקנים קדימה, דווקא האחרונה הגיעה להזדמנויות טובות יותר, כשרק החמצות נוספות מונעות ממנה להכפיל את היתרון ואולי גם לשלש אותו.

הפועל תל אביב עשתה היום צעד גדול בדרך להישארות בליגה, סכנין מצידה הבינה היום שללא שחקני ספסל ראויים, אין לה מה לחפש בצמרת. כמו שהיא נראתה היום, ספק אם היא תשוב לאירופה בעונה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 16: יבוריאן התגבר על טופוזאקוב, אבל בעט מזווית קשה, חלש ושטוח, לרשת החיצונית.

דקה 27: קנדה הגביה טוב לרחבה, דגו הגיע מאחור, אבל בעיטה שלו מהאוויר הלכה החוצה. החמצה ממצב מצוין.

דקה 32: דגו פרץ יפה משמאל והצליח להעביר כדור מצוין לרחבה, פאביו ג'וניור נגח ממרכזה לידיים של מאיר כהן.

דקה 37: דגו הכניס כדור מצוין בנגיעה לטלקיסקי שניצב לבדו מול כהן, אבל הבולגרי בעט רע לידיים של השוער.

דקה 38: גול! טלקיסקי הרים כדור באין מפריע מצד ימין, פאביו ג'וניור נכנס באלכסון לכיוון הקורה הקרובה ונגח פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 56: יבוריאן הגביה, הגנת הפועל תל אביב לא הצליחה להרחיק, אבל סורמה בעט מ-12 מטרים חלש ושטוח לידיים של אניימה.

דקה 61: טלקיסקי נכנס לרחבה בצורה נהדרת מצד ימין, הלביש לג'וניור כדור על הראש, אבל הברזילאי נגח החוצה ממצב קורץ.

דקה 64: יבוריאן היה המטרה לכדור עומק, הקוון לא הרים דגל לנבדל, אבל החלוץ היה איטי מדי ואניימה הקדים אותו.

דקה 68: ג'וניור נשלח לאחד על אחד מול מאיר כהן, נכנס לרחבה, אבל נבלם אצל השוער. הכדור הגיע לטלקיסקי, שהכניס לנאתכו, אבל האחרון הקפיץ מעל כהן ומעל המשקוף.

דקה 89: הפועל תל אביב יצאה למתפרצת אחרי כדור חופשי של סכנין, אנטבי קיבל כדור לבדו מול כהן בתוך הרחבה, אבל בעט החוצה.

דקה 92: יבוריאן הוריד כדור לבוזגלו, שבעט שטוח מ-17 מטרים, אניימה ירד וקלט.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, עלא אבו סאלח, ליאו קרופניק, בסאם גנאים (איסלם כנעאן 70), לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (מוסא שעבאן 73), מהראן אבו ריא (בוגדן אפוסטו 57), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, ברוך דגו (ראובן עובד 70), דימיטאר טלקיסקי, שלומי ארבייטמן (ביברס נאתכו 59), פאביו ג'וניור (רמי דואני 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully