וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקווה ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא

רוביל סרסור כבש את שער הניצחון לפ"ת (18), שסגרה 11 משחקים ללא ניצחון, אך כוכב המשחק היה אוהד כהן, שמנע מכפ"ס לכבוש

מכבי פתח תקווה יכולה לנשום לרווחה. סוף סוף היא כבשה שער, סוף סוף היא נראית כמו קבוצה ובסופו של דבר המסע שלה לעבר הינצלות בליגה מניב פירות. ה-0:1 על הפועל כפר סבא הוא הניצחון הראשון ובעצם הנקודות הראשונות של ניצן שירזי וטל בנין, שהגיעו כדי לעזור לקבוצה להימנע משקיעה.

כבר אחרי 13 דקות ראתה פתח תקווה איך היא הולכת שוב להסתבך ולספוג שער כשכדור עונשין מ-11 מטר נפסק לזכות כפר סבא. אלא שדגלאס דה סילבה החמיץ וכעבור חמש דקות פתח תקווה כבשה את שער הניצחון של רוביל סרסור, שסגר רצף של משחקים ללא כיבוש שער.

כפר סבא המשיכה ללחוץ וחיפשה את שער השוויון, אך אוהד כהן, שגילה העונה יכולת נפלאה למרות כמות השערים הרבה שקבוצתו ספגה, המשיך עם היכולת הנפלאה והדף פעם אחר פעם את הנסיונות של כפר סבא לכבוש.

ומה עכשיו? לפתח תקווה וכפר סבא יש 34 נקודות ושתיהן עדיין נמצאות בסכנה, אך אחת יכולה לנשום לרווחה ומנגד השנייה, שחיפשה דרך לנשום אוויר, תצטרך לחפש את החמצן במקום אחר.

מהלך המשחק

דקה 5 - עומר דמארי הגיע להזדמנות מצוינת ראשונה כבר בפתיחה כשקיבל כדור מסולי צמח ובעט מקרוב החוצה.

דקה 13 - השופט ראה נגיעת יד של סולי צמח ברחבה במהלך כדור קרן ופסק ללא היסוס על הנקודה הלבנה. דגלאס דה סילבה ניגש לבעיטה ושלח כדור למשקוף, אף שחקן לא הצליח להמשיך את הכדור החוזר לרשת.

דקה 18 - גול! כדור חופשי למכבי פתח תקווה משמאל התחילה עם בעיטה של אסמעיל עאמר, ששלח כדור שהגיע לרוביל סרסור, שהבקיע מקרוב.

דקה 30 - לירן כהן הציל כדור שהגיע אליו מחאבייר דירסאו ומסר לאמצע, שם התמקם קובי גנון שבעט פנימה. השופט בעזרת קווניו טענו כי הכדור יצא החוצה תוך כדי הבעיטה של כהן.

דקה 38 - חילופי מסירות בצד שמאל של הפועל כפר סבא הסתיימו עם הגבהה לאבי כנפו שהתמקם בימין ושלח נגיחה לפינה הרחוקה, אך פספס מעט את המסגרת.

דקה 50 - מהלך מצד ימין של כפר סבא הביא למסירה של אבי כנפו לסמואל יבואה, שפספס את הכדור, וגם ישראלביץ' התקשה לייצר מצב בעיטה, עד שהגנת מכבי פתח תקווה הרחיקה את הכדור.

דקה 61 - הפועל כפר סבא המשיכה לנסות ולהתקיף כשהגבהה של גיז'רמו ישראלביץ' מצד שמאל מצאה את הראש של סמואל יבואה, אך אוהד כהן התעופף נהדר והדף.

דקה 62 - כפר סבא ניצלה את הקרנות והמשיכה ללחוץ על שערו של אוהד כהן. לירן זרקו שוב סחט הצלה מאוהד כהן, ובהתקפה הבאה מספרת של סמואל יבואה נהדפה רק במשקוף.

הרכב מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, קובי גנון, ניצן דמארי, נאור פסר; עומר דמארי (רועי בקל 58), חאבייר דירסאו, לירן כהן (אוהד קדוסי 87), סולי צמח; טל בן חיים (איראקלי ג'יפרדזה 71), רוביל סרסור.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, לירודיאו גונזלבאש; קובי מויאל (בילי גונזאלס 57), יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ', אבי כנפו (אבי אבינו 81); מאור מליקסון (בן לוז 46), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully