וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול הג'אז הזה

אחרי שני הפסדים, יוטה הודיעה שהיא לא מתכוונת לראות את הלייקרס חולפים על פניה אל גמר המערב, ניצחה בביתה 99:104 וצימקה ל-2:1

לוס אנג'לס דילגה בסדרת רבע גמר המערב על פני דנבר עם סוויפ, אבל בעיר המלאכים ידעו שנגד יוטה הסיפור יהיה שונה. סולט לייק סיטי היא סוג של מבצר, והיליה (בין שישי לשבת), שחקניו של ג'רי סלואן הבהירו זאת היטב לאורחים מהוליווד, אחרי שניצחו 99:104, וצימקו את הסדרה ל-2:1.

היה זה הפסד הבכורה של לוס אנג'לס בפלייאוף הנוכחי. הג'אז קלעו ב-50 אחוזים מהשדה (39 מ-78) וגרמו ללייקרס לאבד 18 כדורים (לעומת 12). גם במדור הפרגון הג'אז שלטו עם 21 אסיסטים לעומת 14 של האורחים. הפתיחה היתה של הלייקרס שעלו ל-3:11 מהיר, יוטה התעשתה בזכות יכולת טובה של דרון וויליאמס ברבע הראשון, שהסתיים בשוויון 23:23.

פתיחת הרבע השני היתה של יוטה, שפתחה יתרון קטן הודות ל-6 נקודות של מט הרפרינג (12 נקודות), מהמט אוקור המצוין (22 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-8 מ-14 מהשדה) ואנדרי קירילנקו (12 נקודות ב-5 מ-9) דאגו להמשך, ויוטה הוליכה 43:52 במחצית. ברבע השלישי יוטה הוליכה ביתרון שנע בין 7 ל-10 נקודות, ואיפשרה ללייקרס להתקרב עד כדי מינוס 5 לקראת סוף הרבע, בסיומו הוליכה 72:79. ברבע האחרון קובי בריאנט, שנתן עוד משחק מצוין, החזיק את הלייקרס בתמונה, ונעזר בדרק פישר הוותיק (13 נקודות). אבל זה היה היום של יוטה. בריאנט צימק מהקו למינוס 4, 41 שניות לסיום, אבל רוני ברואר (6 נקודות) קלע 1 מ-2 מהקו, בריאנט החטיא שלשה, והסיפור נגמר.

ברואר היה היחיד בחמישייה של יוטה, שלא קלע בדאבל פיגרס, אבל עקב יום גדול של קרלוס בוזר, זה עבר בשלום. בוזר הצטיין ביוטה עם 27 נקודות, והישווה את שיא הריבאונדים שלו בפלייאוף כשקטף 20. דרון וויליאמס שיחק פשוט נהדר, קלע 18 ומצא זמן לחלק 12 אסיסטים (2 איבודים בלבד. המספרים של בוזר ו-וויליאמס התגברו על הרבה בריאנט שהסתובב על הפרקט. ה-MVP של העונה קלע 34 ב-10 מ-20, מסר 7 אסיסטים והוריד 6 ריבאונדים, אבל רשם 0 מ-6 מחוץ לקשת וגם 4 איבודים. פאו גאסול היה אנמי, תרם 12 ב-40 דקות, לאמר אודום קלע 13 והוריד 12.

אודום: "כמו ששיחקנו, יכולנו להפסיד לכל קבוצה"

"שיחקנו מאוד חזק, הרבה יותר מהצורה בה שיחקנו קודם", אמר בסיום מאמן יוטה, ג'רי סלואן. "זה מה שקורה עם קבוצה צעירה. ביצענו הרבה טעויות, אבל המשכנו במשחק הנוקשה. בפעמים הקודמות טעינו והתחלנו לרחם על עצמנו, וזה ההבדל". את ההבדל עשה כאמור גם בוזר, ששלט בשני צדי המגרש. "ניסיתי לא לחשוב יותר מדי. חברי ציפו ממני למשחק גדול, וכך גם אני ציפיתי מעצמי. שיחקתי חופשי יותר". 11 המשחקים בחצי הגמר האזוריים נגמרו בניצחון לקבוצה הביתית, ודרון יודע שקבוצתו חיייבת לכל הפחות לשמור על מאזן נקי מהפסדים באנרג'י סולושן ארינה בסולט לייק סיטי. "זה היה פשוט משחק יציב מצדנו. דחפנו את הכדור להתקפות מעבר, וכך השגנו דברים בקלות. החבר'ה קלעו, והביטחון נצבר".

"אי אפשר לאבד כל כך הרבה כדורים", התייחס בריאנט ל-18 האיבודים של הלייקרס. לעומתו התייחס לאמאר אודום להפסד בהקשר רחב יותר. "הם קבוצה מספיק טובה כדי לנצח אותנו, ואנחנו חייבים להבין שעליינו להצטיין בכל משחק כדי לנצח . כמו ששיחקנו היום, יכולנו להפסיד לכל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully