וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוסו סיכם בבאיירן מינכן

קשר מילאן יחתום באלופה הגרמנית על חוזה ל-4 עונות תמורת 5.5 מיליון יורו לשנה. עיתון ה'קוריירה דלו ספורט' חושף את סגל איטליה ליורו

כל הסימנים העידו על כך שג'נארו גאטוסו, קשרה של מילאן העשוי ללא חת, לא ימשיך במועדון האיטלקי. כעת נודע כי גאטוסו סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן והוא יחתום בקבוצה על חוזה לארבע שנים תמורת כ-5.5 מיליון יורו לשנה. אם יצטרף גאטוסו לענק הבווארי, הרי שהוא יחבור בכך לחלוצה האיטלקי המצוין של הקבוצה, לוקה טוני, שעושה חיל בקבוצה.

שמו של גאטוסו, 30, נקשר למספר קבוצות גדולות באירופה, ביניהן, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, אבל הייתה זו באיירן שהביעה את ההתעניינות הרצינית ביותר בשחקן. כל שנותר לשתי הקבוצות הוא להסכים על סכום ההעברה. הרוסונרי דורשים בעבור הקשר האחורי הקשוח כ-12.5 מיליון יורו. מילאן טענה כי לא תתפשר על מחירו של השחקן, אולם היא מוכנה לבצע עסקת חבילה ולהפחית מהמחיר אם באיירן תעביר אליה את המגן הצרפתי, ווילי סניול.

דל פיירו בסגל איטליה ליורו

עיתון ה'קוריירה דלו ספורט' האיטלקי חשף היום (שישי) כי מאמן נבחרת איטליה, רוברטו דונאדוני, החליט על רשימת 23 השחקנים שהוא יזמן לטורניר היורו, שיחל בעוד פחות מחודש ימים באוסטריה ושוויץ.

לפי העיתון, דונאדוני, שהתבלט רבות לגבי החלק הקדמי שלו, החליט בסופו של דבר לזמן את הנסיך, אלסנדרו דל פיירו, על חשבונו של חלוץ מילאן, פיפו אינזאגי. זאת למרות שפיפו כבש תשעה שערים בחמשת משחקיה האחרונים של קבוצתו. ההתלבטות היחידה שמציג העיתון היא לגבי שני הקשרים, אלברטו אקווילני וריקרדו מונטוליבו.

סגל איטליה המשוער:
שוערים: ג'יאנלואיג'י בופון, מרקו אמליה, פרנצ'סקו טולדו.
הגנה: מאסימו אודו, כריסטיאנו פאנוצ'י, אנדריאה ברזגלי, פאביו קנבארו, פאביו גרוסו, ג'יאנלוקה זמברוטה, מרקו מטראצי, ג'יורג'יו קייליני.
קישור: ג'נארו גאטוסו, אנדריאה פירלו, מאסימו אמברוסיני, דניאלה דה רוסי, סימונה פרוטה, מאורו קמוראנסי, ריקרדו מונטוליבו או אלברטו אקווילני.
התקפה: אלסנדרו דל פיירו, לוקה טוני, מרקו בוריילו, אנטוניו די נטאלה, פאביו קווגאלירלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully