וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט נבחר למנג'ר חודש אפריל

מאמן צ'לסי זכה בפרס האישי: "אנחנו משחקים את הכדורגל הכי טוב בחודש האחרון". דסאיי תומך בגרנט, קרבאליו מפעיל לחץ על רונאלדו

יומיים לפני רגעי ההכרעה של הליגה האנגלית, קטף אברהם גרנט, מנג'ר צ'לסי, פרס אישי. המאמן הישראלי נבחר, לראשונה העונה, למנג'ר חודש אפריל של הפרמיירליג. צ'לסי השיגה 10 נקודות מ-12 אפשריות בחודש הקודם וחזרה בגדול למאבק האליפות. שחקנה של אסטון וילה, אשלי יאנג, נבחר לשחקן החודש.

עם כל הכבוד לתואר האישי, הרי שביום ראשון, תתנקז עונה שלמה ל-90 דקות גורליות. צ'לסי תארח את בולטון כשמנצ'סטר יונייטד תצא למשחק חוץ בוויגאן. גרנט נסך ביטחון בשחקניו כשהתראיין וטען כי בצ'לסי משחקים השחקנים הכי טובים באנגליה.

"אנחנו משחקים את הכדורגל הכי טוב באנגליה בחודש האחרון נגד קבוצות ומנג'רים גדולים", וקרץ לרפא בניטז ואלכס פרגוסון. "לא משנה מה שיקרה ביום ראשון, אני גאה מאוד בשחקניי. פרגוסון אמר שזו הקבוצה של מנצ'סטר יונייטד הכי טובה שהוא אימן, אז אם הצלחנו לתת להם כזה פייט חזק, שעומד כעת רק על יחס שערים, אני מאוד גאה.

"וויגאן לא הפסידה בבית מאז חודש ינואר והם שיחקו פנטסטי נגדנו", הוסיף גרנט. "הם יודעים שכל הזרקורים מכוונים אליהם, כך שאני חושב שהם יעשו את המקסימום. אבל ראשית, אנחנו צריכים לעשות את העבודה נגד בולטון".

גרנט המשיך לקבל חיזוקים. מרסל דסאיי, שחקן העבר הצרפתי של צ'לסי, כבר התבטא בעדו של גרנט, כשהיום טען הצרפתי כי גרנט צריך להמשיך בתפקידו כמנג'ר הקבוצה.

"צ'לסי צריכה לתת לגרנט את התפקיד עכשיו", הכריז דסאיי. "כמו כן היא צריכה לתת לו גיבוי וכוח מול שחקניו. מגיע לו אחרי מה שהוא עשה העונה. זה יהיה קשה לצ'לסי לזכות בשני התארים (אליפות אנגליה ואלופות), אבל יש להם סיכוי. הם בפורמה טובה. גרנט עשה עבודה טובה. זה לא קל להיות מנג'ר בכזו רמה, והוא הצליח בתפקיד".

קרבאליו בלוחמה פסיכולוגית

ריקרדו קרבאליו המשיך במלמות הפסיכולוגית לקראת מחזור הסיום. בלמה של צ'לסי פצוע, אבל פיו ממשיך לעבוד שעות נוספות. הפורטוגלי בן ה-28 מאמין ששחקני מנצ'סטר יונייטד מסתמכים יותר מדי על כישרונו של חברו לנבחרת, כריסטיאנו רונאלדו.

"רונאלדו הוא הכוכב הגדול שלהם, אבל הוא אנושי, והוא יכול לקרוס", אמר קרבאליו. "הלחץ עליו ועל מנצ'סטר יהיה גדול ביום ראשון, כי כולם מאמינים שהם ייזכו בתואר. ניסים קורים. אני בטוח שאנו ננצח את בולטון, כך שמשחק המפתח הוא בוויגאן".

קרבאליו גם מאמין כי מנג'ר וויגאן, סטיב ברוס, יעשה ככל שביכולתו כדי לנצח את הקבוצה בה עשה חיל בעבר: "אני בטוח שנראה משחק הגון מצידה של וויגאן. למרות הכול, הייתי מעדיף שתהיה יריבה אחרת ליונייטד. חזקה יותר מוויגאן. אבל ברוס הוא מקצוען, והוא לא ירצה להפסיד במחזור הסיום של הליגה".

חלב עוזב את ארסנל

בצד האחר של לונדון, בארסנל, לא עסוקים במאבקי האליפות או הצ'מפיונס כי אם בבניית קבוצה לעונה הבאה. מתיאו פלאמיני יעזוב בקרוב למילאן, וכעת נודע כי גם אלכסנדר חלב, הבלארוסי שהתנדנד בתותחנים, נמצא בדרך החוצה ממנו.

לקשר בן ה-27 שנתיים נוספות בחוזה עם ארסנל, ולמרות שהוצע לו חוזה חדש בקבוצה, הרי שהוא נחוש לעזוב. הקבוצה ששמו נקשר אליה כבר בעבר היא אינטר.

"חלב עומד בפני מספר החלטות החשובות ביותר בקריירה שלו", אמר סוכנו של השחקן, ניקולאי שפילבסקי. "הוא עוזב את ארסנל, חרף העובדה שהם רצו אותו. רק הזמן יוכיח אם זאת הייתה החלטה נבונה, אבל אין מבחינתו של אלכסנדר דרך חזרה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully