וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר ואזרנקה בחצי גמר ברלין, פדרר הודח ברומא

הצמד הישראלי-בלארוסי נקם באחיות בונדרנקו וניצח 1:6, 5:7. סאפינה גברה על סרינה וויליאמס. השוויצרי נוצח ע"י סטפאנק ברבע הגמר והודח

לאחר שלא צלחה דרכו בטורניר היחידות בברלין (סך פרסים 1.34 מיליון דולר), העפילה הערב (שישי) שחר פאר ובת זוגתה, ויקטוריה אזרנקה, לחצי גמר טורניר הזוגות בעיר הבירה הגרמנית.

הצמד הישראלי-בלארוסי גבר על האחיות אלונה וקתרינה בונדרנקו בשתי מערכות 1:6, 5:7. בכך, סגרו פאר ואזרנקה מעגל קטן, לאחר שאותו צמד אחיות ניצח אותן בגמר הזוגות של אליפות אוסטרליה הפתוחה לפני כשלושה חודשים. בחצי הגמר תפגושנה פאר ואזרנקה את קארה בלאק מזימבבואה וליזל הובר האמריקאית, אחרי שאלו ניצחו את שואי פנג וטיאנטיאן סון 4:6, 0:6.

בטורניר היחידות, דינארה סאפינה, שהדיחה את ז'סטין הנין, ממשיכה לדהור. אחותו של מראט הדיחה גם את סרינה וויליאמס, האמריקאית המדורגת חמישית בטורניר, אחרי שגברה עליה 6:2, 1:6, 6:7. ויקטוריה אזרנקה השלימה דאבל על אלונה בונדרנקו, כשניצחה אותה גם ביחידות. הבלארוסית עלתה לחצי הגמר אחרי ניצחון 6:7, 2:6, והיא תפגוש את סאפינה.

אלנה דמנטייבה, הרוסיה המדורגת שביעית בטורניר, הפתיעה את ילנה יאנקוביץ', הרביעית בטורניר. דמנטייבה ניצחה את הסרבית בשלוש מערכות, 3:6, 6:2, 3:6. בחצי הגמר תפגוש דמנטייבה את המנצחת בין אנה איבאנוביץ' לאגנס סאזאביי. משחקן של הסרבית וההונגרית הופסק עקב החושך, והוא יחודש ביום שבת. שתי השחקניות נפרדו במצב של 1:1 במערכות, סאזאביי ניצחה את הראשונה 3:6, אבל איבאנוביץ' התעשתה ולקחה את השנייה 4:6. אחרי שהמשחק חודש, היתה זו איבנוביץ' שניצחה במערכה השלישית 3:6, ועלתה לחצי גמר הטורניר.

פדרר הודח ברומא

רוג'ר פדרר קיווה. אולי הפעם הוא חשב הוא יזכה בטורניר חימר, לאחר שמלך המשטח האדום, רפאל נדאל, הודח בסיבוב השני של טורניר רומא (סך פרסים של 2.27 מיליון יורו). אבל פדרר של היום, זה לא פדרר של העבר. מספר 1 בעולם הודח ברבע הגמר על ידי ראדק סטפאנק. הצ'כי גבר בשתי מערכות על פדרר, שתיהן בשובר שיוויון. בחצי הגמר ישחק סטפאנק נגד נובאק דג'וקוביץ'. הסרבי גבר בקלילות על ניקולאס אלמגרו הספרדי 1:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה במצב של 0:1 לסרבי, פרש אלמגרו.

כנראה שפדרר לא התרש יותר מדי מההפסד, שכן הוא טען אחריו כי הוא ישמור על תוארו בהמבורג, בטורניר החימר הגדול שייפתח בשבוע הבא. "כעת, יהיה לי יותר זמן להתכונן לטורניר הבא". לגבי המשחק אמר פדרר: "היה קשה מאוד לשחק נגדו. הלוואי והייתי יכול לשחק טוב יותר".

את כבודה של האומה השוויצרית הציל בבירה האיטלקית, סטניסלאס וורניקה, שגבר על ג'יימס בלייק, 7:6, 6:7, 1:6. בחצי הגמר יפגוש וורניקה את אנדי רודיק. האמריקאי הזיע ועבד קשה נגד טומי רוברדו הספרדי, אולם לבסוף הצליח לגבור עליו בשלוש מערכות. בראשונה ניצח רודיק 3:6, את השנייה הפסיד 4:6, את השלישית לקח בשובר שוויון.

עדכון ראשון: 18:40, 09/05/08
עדכון אחרון: 14:00, 10/05/08

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully