וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: השיקמה ירדה לליגה א'

הקבוצה הקטנה מרמת גן הפסידה להפועל אשקלון 2:1, ובמקביל לניצחונה של טירת הכרמל 0:2 במרמורק, נשרה לליגה הרביעית

מכבי השיקמה/רמת חן ירדה ביום שישי לליגה א', מחזור אחד לתום העונה. הקבוצה הרמת גנית הפסידה בחוץ 2:1 להפועל אשקלון, כשבמקביל ניצחה יריבתה לתחתית עירוני טירת הכרמל 0:2 את הפועל מרמורק ופתחה פער של חמש נקודות בין השתיים. במשחק בין שתי העולות לליגה הלאומית, ניצחה הפועל ירושלים בקרית אתא 0:2. הפועל כפר שלם, שכבר ירדה לליגה א' בשלב מוקדם יותר, השיגה את ניצחונה השלישי העונה, 1:3 על השלישית בני ג'דידה בחוץ. המשחק בין מכבי כפר קנא לבני טמרה נדחה.


הפועל אשקלון - מכבי השקמה/רמת חן 1:2

הכדורגל הוא משחק אכזר. במשך 45 דקות היו בטוחים שחקני השקמה כי הם יבצעו מהפך מדהים ויישארו בליגה. בתום המחצית הראשונה באשקלון, הובילה השקמה, חזרה לתמונת ההישארות רק בשבוע האחרון, משער של בריאן מן בדקה ה-45, כאשר במשחקה של טירת הכרמל במרמורק עוד לא הובקעו שערים. אבל בסיום, השקמה נחלה הפסד וגם קיבלה בשורות רעות ממרמורק. הקבוצה הקטנה מרמת גן נושרת לליגה א' בתום עונה קשה שלוותה בהחלפות רבות של מאמנים. ניסים אסייג (61) וקובי אבדייב (79) כבשו את השערים לאשקלון חסרת העניין בליגה.

הפועל מרמורק - עירוני טירת הכרמל 2:0

בטירת הכרמל ידעו לפני המשחק שהם חייבים לנצח כדי להמשיך להיות תלויים בעצמם במחזור האחרון. אורן זילכה (52) ועידן דוד (83) עשו את העבודה לטירה. התוצאה שהגיעה מאשקלון פתחה את החגיגות, טירת הכרמל תשחק גם בעונה הבאה, בליגה הארצית. הפועל כפר שלם, שכבר ירדה לליגה א' בשלב מוקדם יותר, השיגה את ניצחונה השלישי העונה, 1:3 על השלישית בני ג'דידה בחוץ.

משחקים נוספים:

עירוני קרית אתא - הפועל ירושלים 2:0
לירושלים: אדיר מעודה 21, שי אהרון 65

בית"ר/שמשון תל אביב - סקציה נס ציונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully