וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אצלנו: באלוטלי לא קיבל אזרחות ויחמיץ את בייג'ינג

ילד הפלא של אינטר לא ישחק עם איטליה באולימפיאדה מאחר והשלטונות בארץ המגף מסרבים לתת לו אזרחות לפני יום הולדתו ה-18

טוטו תמוז לא לבד. ילד הפלא הגנאי-איטלקי מריו באלוטלי נותר מאוכזב, מאחר וייאלץ להישאר מחוץ לסגל הנבחרת האולימפית בבייג'ינג, מסיבות בירוקרטיות. באלוטלי, 17, עשה העונה פריצה מדהימה והוא תופס את מקומו בסגל עטור החלוצים והכוכבים של אינטר. באיטליה, מסמנים את הילד כהבטחה הבאה של הנבחרת.

באלוטלי נולד בעיר פאלרמו להורים מהגרים מגאנה. כשהיה בן שלוש, אומץ באופן חוקי על ידי משפחת באלוטלי. למרות זאת, חוקי איטליה לא מאפשרים לשחקן לזכות באזרחות איטלקית עד יום הולדתו ה-18, שיחול ב-12 באוגוסט. תאריך זה הוא מאוחר מפתיחת המשחקים האולימפיים ולאחר הדדן-ליין לרישום שחקנים לטורניר. לפיכך, ייאלץ באלוטלי, שרצה מאוד לייצג את הנבחרת האיטלקית, לראות את המשחקים האולימפיים מהבית.

"החוק האיטלקי לא צודק, וצריך לשנות אותו", זעם באלוטלי והוסיף: "אני מרגיש כמו אזרח סוג ב'. נולדתי באיטליה אבל אני עדיין לא מוכר כאזרח ואני מוצא את זה פשוט לא צודק".

באלוטלי סירב בכל תוקף לייצג את נבחרת גאנה וטען שחלומו הוא לשחק עם האזורי. "דחיתי הצעה לייצג את גאנה כי אני מעוניין ללבוש את חולצת האזורי. עשיתי זאת כי נולדתי באיטליה, גרתי באיטליה כל חיי ואני מרגיש כמו איטלקי לכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully