וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדר פצועים באימון מכבי תל אביב

שפונגין וחדד הפצועים לא התאמנו, פרץ, מלול ומסודי ערכו אימון חלקי. גזל ומסיקה יפתחו כמגנים בחיפה. עובדיה: "זהו מפגש עם מסורת"

שחקני מכבי תל אביב המשיכו הבוקר בהכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה, ביום ראשון בקרית אליעזר. מסדר פצועים לא קטן היה היום בקרית שלום: המגן יובל שפונגין, שסובל בפציעה בשרירי הבטן, לא התאמן וכמוהו גם הקשר רודי חדד שסובל ממתיחה בשריר הירך. עומר פרץ ודור מלול, שמתאוששים מפציעות, עבדו בנפרד עם מאמן הכושר טיבריוס דראו. הקשר אלן מסודי, שסובל מרגישות במפשעה, ערך אימון חלקי וזכה לדקות מנוחה רבות במהלך האימון עצמו. על פי התרגולים במהלך השבוע נראה כי רביד גזל וארז מסיקה יפתחו שוב בעמדות המגנים וזאת לאחר המשחק הטוב שהציגו השניים בנצחון מול סכנין בשבת שעברה.

"התכוננו כמו שצריך ואני מקווה שנגיע לקרית אליעזר ממש מוכנים ומרוכזים. אנחנו יודעים שאם ננצח, יש סיכוי טוב שנישאר בליגה", אמר הבוקר הקשר ארז מסיקה, "אבל חיפה זו קבוצה עם מסורת ולא הלך להם כל כך בתקופה האחרונה, הגיע הזמן לבוא ולנצח שם. לא יהיה משחק קל כי הם יבואו ויתנו 120% מהיכולת כמו שכל קבוצה עושה מול מכבי, יהיה משחק קשה ואנחנו מתכוננים לכך". הקשר נשאל לגבי חוסר היציבות שהציגה מכבי העונה: "אנחנו לא רוצים לחשוב על דברים שליליים, ניצחנו את סכנין במשחק בו נתנו תצוגה טובה. התאמנו טוב כל השבוע ואני מקווה שנבוא כמו שצריך גם מול מכבי חיפה".

מסיקה התייחס לפרסומים על החלפת המאמן והעובדה כי החודש הקרוב יהיה מבחן עבור כל השחקנים ואמר: "נשארו עוד ארבעה משחקים עד סוף העונה, בהם כל שחקן צריך לתת הכל, בין אם יש לו חוזה או לא, צריך עכשיו לתת הכל כי מדובר בקריירה אישית של כל אחד ואחד. לגבי המאמן, אני לא חושב שאנחנו השחקנים צריכים להתעסק בזה". בנוגע להפסדה של המוליכה השבוע מול אשדוד אמר הקשר: "בית"ר עשו מאמצים ושיחקו כמו שהם יודעים. זה לא כל כך יצא להם אבל זה הכדורגל. אשדוד באה להילחם על החיים שלה, וזה לא פשוט לשחק מול קבוצה כזאת. אשדוד ניצחו בצדק".

"אנחנו הולכים לקראת משחק חשוב מאוד, שיהיה עוד משחק בדרך שלנו לעמוד במשימה, שהיא להישאר בליגה", אמר עוזר המאמן איציק עובדיה, "זה מפגש שיש בו הרבה מסורת בין שתי הקבוצות הללו, נקווה שנחזור מהמשחק הזה כשאנחנו המנצחים". עובדיה הוסיף: "זה בטוח משחק גדול, מפגש מסקרן ומעניין, יש לפעמים עונות שהן פחות טובות ואנחנו נמצאים בעונה כזו, המשימה שלנו היא להבטיח את ההישארות ובין היתר, דרך המשחק הזה".

עוזר התייחס לחוסר היציבות שאפיין את הצהובים העונה: "יציבות זה לא החלק החזק שלנו העונה ואנחנו עובדים על זה גם דרך שיחות אישיות עם שחקנים. ברור שזה סימפטום של קבוצה תחתית. אם לא נדאג להביא נקודות מחיפה נהיה במאבק הזה עד סוף העונה". עובדיה יעבור יחד עם ניר לוין למחלקת הנוער של המועדון ואמר: "כרגע זה לא רלוונטי, כי אני עדין לא שם. אנחנו מרוכזים במשימות שלנו, ולא עסוקים במי יאמן ואיפה, העונה תסתיים ואז כל אחד יחליט את ההחלטות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully