וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-בני יהודה: האלופה מתכוננת לזהוב, חושבת על האדום

קהל בית"ר הגיע לאימון המסכם ועודד את השחקנים לקראת גמר הגביע. שום ייתן לזנדברג, אלבארז ואלברמן לנוח. בני יהודה מקווה להפתיע

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם באיצטדיון טדי לקראת משחק הבית מחר מול בני יהודה. כמאה אוהדים הגיעו לאימון מלווים בדגלים, צעיפים ורימוני עשן על מנת להחדיר מוטיבציה בשחקנים לקראת משחק גמר הגביע ביום שלישי מול הפועל תל אביב. חצי שעה לאחר פתיחת האימון פרצו האוהדים לכר הדשא תוך כדי זריקת חומרי אמל"ח והרימו את גל אלברמן על הכתפיים.

לפני פתיחת האימון קיימה הקבוצה צילומים לתמונה הקבוצתית של סיום העונה. שחקנים בקבוצה לא כל כך אהבו את העובדה שהצילומים נערכים עוד לפני שהקבוצה זכתה בגביע או באליפות, ואחד מהם אמר: "אני מקווה מאוד שהצילומים האלה לא יהרסו לנו את האליפות".

אלברמן, מיכאל זנדברג וכריסטיאן אלבארז החלימו וערכו אימון מלא, אך לא יפתחו מול בני יהודה כדי לאפשר להם לנוח לקראת גמר הגביע. להרכב הקבוצה צפוים לחזור מחר מספר שחקנים שנעדרו ממשחק ההפסד באשדוד ביום שני.

הבלם אריק בנאדו יפתח לצידו של שמעון גרשון במרכז ההגנה, המגן הצעיר שמוליק קוזוקין ימשיך לזכות בקרדיט. בחוליית הקישור יחזור עידן טל להרכב, וישחק לצידו של דרק בואטנג. אבירם ברוכיאן וג'וניור ויזה ימשיכו לתפקד כקשרים התקפיים. בחוד ייערך השינוי האחרון, כשעמית בן שושן שחזר מפציעה יפתח לצידו של רומולו.

מנהל הלוגיסטיקה מאיר הרוש כבר מוכן לקראת חגיגות האליפות כשכבר בתחילת השבוע הכניס למקררים 10 שמפניות למקרה ובית"ר תזכה באליפות כבר השבת. משחקה של מכבי נתניה השנייה בטבלה, ייפתח כחצי שעה לפני משחקה של בית"ר ובמידה ובית"ר תזכה באליפות באופן רשמי מתכננים השחקנים חגיגות בחדר ההלבשה כשגם חולצות האליפות כבר הוכנו מראש.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, שמוליק קוזוקין, עידן טל, דרק בואטנג, ג'וניור ויזה, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, רומולו.

בני יהודה מאמינה בכוחה להפתיע

בני יהודה תגיע לטדי ותנסה להדהים גם את מוליכת הטבלה והאלופה שבדרך, בית"ר ירושלים. למרות חמשת הניצחונות הרצופים שהשיגו הזהובים, הם עדיין נועלים את הטבלה. בקבוצה מקווים לנצל את העובדה כי המשחק ייערך ללא הקהל הירושלמי, שרגיל לדחוף את קבוצתו ומאמינים כי יש בכוחם לקחת לפחות נקודה בטדי.

בבני יהודה מתמודדים לאחרונה עם מכת פציעות שפקדה את המועדון. שוער המשנה ניל אברבנל סובל מקרע ברצועת הקרסול וככל הנראה סיים את העונה. גם המגן איציק עזוז, שיעבור ביום שני ניתוח בכף רגלו, לא יחזור לשחק עוד העונה. בעקבות פציעתו של אברבנל, יוקפץ שוער הנוער, דניאל צרפתי, לסגל הבוגרים. זאת לאחר שגם מיקי מגן, שהיה שוערה הקבוע של קבוצת הנוער, סובל מפציעה ואינו כשיר.

את מקומו של עזוז כמגן ימני, צפוי למלא אלי אברבנל. עוז ראלי ימשיך לשחק בעמדת מגן השמאלי. בקישור ובהתקפה לא צפויים שום שינויים כאשר המאמן יעקב אסייג ועוזרו חזי שירזי ימשיכו לתת אשראי להרכב שניצח בפת תקווה בשבת שעברה. תמיר כחלון ימשיך לשתף פעולה עם סדריק ברדון ואסי בלדוט בחלק הקידמי של הקישור ומשה ביטון יפתח כחלוץ יחיד.

ארגון האוהדים החדש, בסיועה של עיריית תל אביב, אירגן לקהל הקבוצה צפייה משותפת על גבי מסך ענק, באולם הספורט של בית דני בשכונת התקווה, החל מהשעה 18:30. מראשי האוהדים נמסר כי הקהל מתבקש להקדים ולבוא בגלל הסדרי האבטחה והבידוק הבטחוני שיהיה במקום. הכניסה לאולם תהיה חופשית.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון, אסי בלדוט, סדריק ברדון, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully