וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא לא מניחה לאינטר

הג'ילארוסי התגברו על קטאניה והעפילו לגמר הגביע, שם ייפגשו את הנראזורי, יריבתם גם במירוץ האליפות. את' מדריד מריחה צ'מפיונס

רומא ממשיכה לקרוא תיגר על אינטר. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי העפילה הערב (חמישי) לגמר הגביע האיטלקי והיא תתמודד נגד הנראזורי, בשחזור של הגמר מאשתקד. הקבוצה מעיר הבירה סיימה בתיקו 1:1 במשחק הגומלין עם קטאניה, והודות לניצחונה במשחק הראשון 0:1 (1:2 בסיכום הכללי) עלתה לגמר.

הקבוצה הסיצילאנית, שאירחה את משחק הגומלין באצטדיון אנג'לו מסימינו, פתחה חזק וניסתה להבקיע שער מהיר, אלא שזה לא עלה בידה. בדקה ה-27 חלוצה המונטנגרי של הג'ילארוסי, מירקו וויצ'יניץ', הוכשל ברחבה. אלברטו אקווילני כבש את בעיטת העונשין מ-11 מטרים. רק אז נזכרה קטאניה גם להבקיע. שתי דקות לאחר מכן סילבסטרי התרומם ונגח מצוין הגבהה כדי לכבוש את השוויון. עד הסיום קטאניה, שהייתה צריכה שני שערים כדי לעלות, לא הצליחה לכבוש, חרף הלחץ שהפעילה.

רומא צימצמה את הפער מאינטר במחזור האחרון של הסריה A לשלוש נקודות בלבד כשנותרו שני מחזורים לסיום. בשנה שעברה התחלקו הקבוצות בתארים. אינטר זכתה באליפות, רומא בגביע. כעת, שוב שתיהן צמודות. מעניין לראות כיצד ייגמר המירוץ הדו-סוסי הפעם. וולטר זנגה, שוער העבר הגדול ומאמנה הטרי של קטאניה בהווה יצטרך להתמקד במאבק ההישרדות בליגה.

אתלטיקו מדריד מריחה אלופות

המחזור ה-36 בליגה הספרדית הושלם הערב (חמישי) עם קרב נוסף בין קבוצה קטאלונית, אספניול, לקבוצה מן הבירה, אתלטיקו מדריד. אמש (רביעי) זה נגמר עם תבוסה של ברצלונה לריאל בקלאסיקו של ספרד (4:1), הערב זה הסתיים עם עוד ניצחון של הקבוצה מהבירה, כשאתלטי ניצחה 0:2 במונז'ואיק בברצלונה.

את שני השערים כבשו הקולוצ'נרוס תוך שלוש דקות. סרחיו 'קון' אגוארו חתום על הכיבוש הראשון בדקה ה-27, ובכך העלה את מניין שעריו ל-18 העונה. דייגו פורלאן הכפיל את התוצאה, לאחר חצי שעה של משחק. לחלוץ האורוגוואי 15 שערים העונה. ביחד לשניים 33 שערים מתוך 64 השערים שכבשה הקבוצה בליגה.

ניצחונם של הרוחיבלנקוס מציב אותם בעמדת זינוק מצויינת לליגת האלופות. אתלטי במקום הרביעי עם 61 נקודות, כשלחמישית בטבלה, סביליה, 58 נקודות. אספניול ממשיכה את העונה הזוועתית שלה, שדווקא נפתחה בצורה טובה מאוד. אלמלא הנקודות שצברה בפתיחה, הקבוצה של ארנסטו וואלוורדה הייתה נלחמת כנגד הירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully