וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: גווארדיולה יחליף את רייקארד בברצלונה

זה כבר היה ידוע, אבל כעת, נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה הכריז במסיבת עיתונאים כי גווארדיולה יהיה זה שיחליף את רייקארד כמאמן

זה היה הדבר הכי ידוע בכדורגל העולמי לאחרונה, אבל עכשיו זה רשמי. פרנק רייקארד יעזוב את ברצלונה, כשפפ גווארדיולה ימונה במקומו למאמן הקבוצה, כך הכריז הערב (חמישי) במסיבת עיתונאים נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה.

בכך, יסיים המאמן ההולנדי תקופה של חמש שנים במועדון הקטאלוני. הוא הצעיד את בארסה בעונות 2004/5 ו-2005/6 לשתי אליפויות רצופות, כאשר ב-2006 הוא גם הצעיד את הקבוצה לזכייה בליגת האלופות. לעומת זאת, לאחר השנתיים הגדולות, הגיעה ההתרסקות. ברצלונה לא זכתה במהלך השנתיים האחרונות באף תואר. אקורד הסיום של ההולנדי במועדון היה די צורם, עם התבוסה אמש (רביעי) 4:1 לריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בקלאסיקו של ספרד.

"המעגל נסגר כיוון שהתוצאות לא הלכו בכיוון שרצינו", הודיע לאפורטה במסיבת העיתונאים שערך. "מצב הקבוצה בשנה שעברה היה די מאכזב. העונה, לא הצלחנו לתקן את הטעויות שלנו. לפיכך, החלטנו כי לא נמשיך את ההתקשרות עם רייקארד". למאמן ההולנדי היה חוזה עם הקבוצה עד תום 2009.

לאפורטה הבהיר כי גם עוזריו של רייקארד, יוהאן נייסקנס ויוסביו, יעזבו את המועדון. הנשיא העיד כי ההחלטה לשכור את שירותיו של גווארדיולה התקבלה פה אחד בקרב חברי ההנהלה. "אנחנו מאמינים בפפ", הוסיף הנשיא. "הוא מסוגל להוביל את הפרוייקט הזה. הוא אדם שיכול להבטיח ולקיים את מה שהמועדון הזה מאמין בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully