וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל אברבנל, שוער בני יהודה, נפצע באימון וגמר את העונה

שוער הזהובים גמר את העונה עקב קרע ברצועת הקרסול, והצטרף בכך לעזוז ועטר המושבתים. שוער הנוער, עידן טואף, הוקפץ לסגל

לצד ההצלחות המקצועיות, ממשיך המזל הרע לפקוד את שחקני בני יהודה. דווקא ביום החגיגי קיבלה הקבוצה בשורה מרה, כאשר התברר שניל אברבנל, שוער המשנה של הקבוצה, סיים ככל הנראה את העונה. זאת לאחר שהוא סובל מקרע ברצועת הקרסול. הפגיעה תשבית את אברבנל לתקופה של כחודש, מה שאומר שהשוער כבר לא יראה מגרשים העונה.

אברבנל נפצע אמש באימון הקבוצה לאחר שספג כניסה חזקה ברגלו, באחד המשחקונים הפנימיים מהקשר אימורו לוקמן. השוער, שסבל מכאבים עזים, פונה לצילום בבית החולים, שם אובחנה הפציעה. בכך, אברבנל הוא השחקן השלישי של הזהובים, אחרי המגן איציק עזוז, שינותח בשבוע הבא והחלוץ אלירן עטר, שקרע רצועה בכף רגלו, שמסיים את העונה מוקדם מהצפוי עקב פציעה.

בעקבות פציעתו של אברבנל, יוקפץ שוער הנוער, דניאל צרפתי, לסגל הבוגרים. זאת לאחר שגם מיקי מגן, שהיה שוערה הקבוע של קבוצת הנוער, סובל מפציעה ואינו כשיר. לטואף, שמשתייך לסגל נבחרת הנערים, צופים במועדון עתיד גדול. בקבוצה סומכים עליו כי במידת הצורך ימלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר ולא יאכזב.

ביום שישי תסיים הקבוצה את הכנותיה לקראת המשחק שייערך ללא קהל באצטדיון טדי מול האלופה והמוליכה בית"ר ירושלים. ארגון האוהדים החדש, בסיועה של עיריית תל אביב, ארגן לקהל הקבוצה צפייה משותפת על מסך ענק, שתערך באולם הספורט של בית דני החל מהשעה 18:30 ביום שבת. ראשי האוהדים ביקשו למסור כי האירוע יהיה מאובטח על ידי שוטרים וסדרנים והכניסה לאולם תהיה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully