וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינל פור נוער: ירושלים ומכבי ת"א ייפגשו בגמר

8.5.2008 / 19:28

האדומים מהבירה ממשיכים להדיח מועמדות בכירות, אחרי שגברו על ר"ג 87:93 אחרי הארכה. הצהובים ניצחו 63:75 את הפועל גבעתיים

ליגת העל לנוער הגיע היום (שישי) לאחד מרגעי השיא של העונה עם משחקי חצי הגמר של הפיינל פור. במשחק הראשון התחוללה הפתעה לא קטנה כאשר הפועל ירושלים גברה על עירוני רמת גן 87:93 אחרי הארכה, ועלתה על חשבונה לגמר. במשחק השני גברה מחזיקת הגביע, מכבי טדי תל אביב, על הפועל גבעתיים 63:75. מכבי תל אביב והפועל ירושלים ייפגשו בגמר. בשנה שעברה זכו הצהובים.

הקבוצה הצהובה חזרה רק בתחילת השבוע מטורניר פיינל פור הנוער שם הפסידה את כל שלושת משחקיה, אך בליגה היא הפייבוריטית והיא עמדה בציפיות. הצהובים גברו 63:75 על הפועל גבעתיים. מכבי פתחה רע וסיימה את המחצית הראשונה, שהסתיימה ביתרון זעום של 27:28. בשנייה זה כבר היה סיפור אחר. השחקן המצטיין בשורות מכבי, היה כרמל בוכמן שקלע 24 נקודות.

הקבוצה שסומנה כמועמדת בכירה לתואר הייתה עירוני רמת גן, שסיימה את המחוז הדרומי במקום הראשון וזכתה בעבר באליפויות בגילאי ילדים ונערים. אלא שבמאני טיים כשלה הקבוצה מהמרכז מול הפועל ירושלים, קוטלת הענקים שהדהימה גם את הפועל גליל עליון, סגנית מחזיקת הגביע. ירושלים ניצחה 87:93 בתום הארכה. בתום המועד החוקי של המשחק נקבע שוויון 78. הקלע המצטיין בירושלים היה דניאל תמיר, אחיו של עמית, עם 23 נקודות.

משחק הגמר, בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים ייערך ביום שני (18:00) באולם ברמלה. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט 1 של צ'רלטון, וזאת לאחר שערוץ הספורט הודיע כי הוא מוותר על זכויות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully