וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין הודחה כבר בשמינית הגמר

הבלגית חזרה לסבב אחרי היעדרות של חודש ונוצחה ע”י סאפינה בטורניר ברלין, גם קוזנצובה בחוץ. דג’וקוביץ’ ופדרר ברבע גמר ברומא

בכל חמשת המפגשים שלה מול דינארה סאפינה, ז'סטין הנין ידעה לעשות את העבודה כמו שצריך. עד היום. הרוסיה נלחמה בשמינית גמר טורניר ברלין (פרסים בסך 1.34 מיליון דולר) על החימר האדום ובסופו של דבר השיגה ניצחון בכורה 7:5, 3:6, 1:6.

הבלגית, המדורגת ראשונה בטורניר, חזרה להתחרות אחרי חודש של היעדרות. מאז טורניר מיאמי, אז הפסידה ברבע הגמר לסרינה וויליאמס, הנין לא שיחקה, וכעת, כחלק מההכנה לרולאן גארוס, היא הודחה כבר בשמינית הגמר.

הבלגית התקשתה כבר מהפתיחה מול סאפינה ובמערכה הראשונה השתיים שברו האחת את השנייה לסירוגין, אך במצב של 5:5 הנין שמרה על ההגשה והשיגה שבירה שלישית כדי לנצח 5:7.

במערכה השנייה סאפינה עלתה חדה הרבה יותר, שמרה על אחוזי הגשה טובים, השיגה שתי שבירות (מתוך ארבע) כדי לנצח 3:6 וכפתה מערכה מכרעת. אלא שהנין נראתה רע מאוד במערכה השלישית, איבדה את שני משחקוני ההגשה הראשונים שלה ולא הצליחה לאיים על ההגשות של סאפינה.

באותם רגעים נראתה הטניסאית הטובה בעולם חסרת אונים, הדברים הפשוטים ביותר לא הלכו לה וממצב של 4:0 היה קשה לה כבר לחזור. כמעט כמו במערכה השנייה מול וויליאמס לפני כחודש, הנין התקשתה לזכות בבמשחקון אחד וסיימה עם 6:1 משפיל. בשלב הבא סאפינה אמורה להיתקל במשוכה קשה לא פחות, סרינה וויליאמס, שניצחה את אגנשקה רדוואנסקה 3:6, 1:6.

"ידעתי שמה שחשוב כדי לנצח היה לזוז היטב ואני יודעת שזה המפתח להשתפרות שלי", אמרה הרוסיה בסיום המשחק. "שיחקתי מנקודה לנקודה והרגשתי שאני יכולה לעשות את זה".

גם קוזנצובה הופתעה

הפתעה נוספת נרשמה כשסבטלנה קוזנצובה הרוסיה נכנעה מול אלונה בונדרנקו והפסידה 1:6, 6:2, 6:2. המדורגת רביעית בעולם נראתה בדרך לניצחון קליל אחרי המערכה הראשונה, במיוחד לאחר שהצליחה לשבור שלוש פעמים את האוקראינית, אך בהמשך היא נשברה בעצמה בסך הכל ארבע פעמים ונוצחה תוך שעה ועשרים דקות. במשחק נוסף ניצחה ויקטוריה אזרנקה את גיז'לה דולקו 3:6, 1:6. בונדרנקו ואזרנקה ייפגשו ברבע הגמר.

אלופת השנה שעברה והמדורגת שניה בעולם, אנה איבנוביץ', היתה רחוקה מכושרה אבל הצליחה לגבור על סיביל באמר האוסטרית 5:7, 6:4, 4:6 אחרי שעתיים וחצי יריבתה ברבע הגמר תהיה אגנס שבאיי ההונגריה, שניצחה את המדורגת שמינית, מריון ברטולי, 5:7, 5:7. אלנה דמנטייבה אף היא בשלב הבא אחרי ניצחון 5:7, 3:6 על ורה דושבינה. הרוסייה תפגוש את ילנה יאנקוביץ', המדרוגת רביעית בטורניר. יאנקוביץ' גברה על מריה קירילנקו היפהפייה 5:7, 5:7.

* הטניסאית הישראלית, יוליה גלושקו, הודחה היום מטורניר אנטליה (פרסים בסך 25 אלף דולר) אחרי שנוצחה על ידי שרה גרונרט הגרמנייה (940 בעולם) 6:2, 2:6, 6:4 בשמינית הגמר. בכך סיימה גלושקו את דרכה בטורניר, שכן גם בטורניר הזוגות היא הפסידה באותו שלב.

דג'וקוביץ' נמתח כמעט שלוש שעות

לאלוף אוסטרליה הפתוחה, נובאק דג'וקוביץ', מחכה עוד הרבה עבודה לקראת הרולאן גארוס, אך בינתיים נראה שהוא נמצא על הגל. הטניסאי הסרבי, המדורג 3 בעולם, גבר על הרוסי איגור אנדרייב אחרי 2:43 שעות 3:6, 6:3, 3:6 ויפגוש ברבע הגמר את ניקולאס אלמגרו.

בפתיחה השניים עוד שברו האחד את השני, אך הסרבי שבר פעם נוספת במשחקון הרביעי והוביל עד סיום המערכה. אנדרייב החזיר לו על כך במערכה השנייה וזכה בשבירה בודדת (מתוך שבעה נסיונות) עד שהכריע אותה והשווה ל-1:1. במערכה המכרעת דג'וקוביץ' השיג שבירה נוספת שהעלתה אותו לרבע הגמר.

יריבו הבא של דג'וקוביץ', אלמגרו, שהעיף בסיבוב השני את דויד נלבנדיאן, העפיל אוטומטית לרבע הגמר אחרי שפרננדו גונזאלס (הפינאליסט בשנה שעברה) פרש בעקבות פציעה ברגל.

רוג'ר פדרר גם העפיל לרבע הגמר של הטורניר, לא לפני שהזיע למעלה משעה וחצי נגד הענק הקרואטי, איבו קרלוביץ'. המדורג 1 בעולם ניצח את המערכה הראשונה רק אחרי שובר שיוויון. בשנייה הוא פחות התקשה וניצח 3:6. ברבע הגמר הוא יפגוש את ראדק סטפאנק, שגבר על לואיס הורנה 4:6, 6:1, 3:6.

גם ג'יימס בלייק העפיל לשלב הבא, לאחר שגבר על פרננדו ורדוסו הספרדי. המערכה הראשונה הלכה דווקא לורדוסו, כשהצליח להשיג שבירה מאוחרת כדי לנצח 5:7, אבל האמריקאי חזר, ניצח בשניה בעצמו 5:7, ובשלישית כבר שייט ל-2:6 כדי לזכות בניצחון.

סטניסלאס וורניקה השוויצרי הפתיע את חואן פררו, כשהדיח אותו מהטורניר, לאחר ניצחון גדול, 4:6, 3:6. אנדי רודיק לעומתו עשה את העבודה מול סימונה בוללי האיטלקי, כשניצח 6:7 (5), 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully