וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי סניידר מציג: שומר אחי אנוכי

ווסלי סניידר מנע מריאל מדריד להחתים את אחיו הקטן שמככב בנוער של אייאקס: "אני לא מאמין במעבר למועדון פאר בגיל כל כך צעיר"

לא חסרות דוגמאות למקרים בהם שחקני כדורגל נעזרו בקרובי משפחה מפורסמים כדי להתקדם בקריירה, אבל במשפחת סניידר קרה השבוע מקרה הפוך לחלוטין כשווסלי, שחקנה של ריאל מדריד, הפציר בקבוצתו שלא לרכוש את אחיו הצעיר, רודני.

רודני בן ה-16, שחקן קבוצת הנוער של אייאקס הנחשב להבטחה גדולה, מככב בימים אלה במדי נבחרת הנוער של הולנד באליפות אירופה עד גיל 17 הנערכת בטורקיה, והופעותיו צדו את עיני הסקאוטים של אלופת ספרד שהתכוונה להגיש לו הצעה כספית, אך מרגע שהשמועה על כך הגיעה לווסלי, הוא הבהיר לראשי המועדון שמעבר לספרד לא נמצא בחשבון עבור אחיו.

"ריאל מדריד רצתה אותו והוא מאוד שמח על כך, אבל אני קטעתי את השיחות בנושא", אמר סניידר. "אני לא מאמין במעבר כל כך מוקדם של צעירים למועדוני פאר. אמרתי לו שהוא צריך קודם כל לבנות לעצמו שם בקבוצה הבוגרת של אייאקס".

סניידר עצמו נחשב לאחד הכישרונות הגדולים באירופה במשך מספר שנים, אך בחר להישאר באייאקס, בה הפך לשחקן מוביל, ורק בקיץ האחרון, בגיל 23, עשה את קפיצת המדרגה ועבר לריאל מדריד, במדיה רשם עונת בכורה פנטסטית, בה תפס מקום קבוע בהרכב הראשון של ברנד שוסטר עם שמונה שערים שתרמו רבות לתואר האליפות של הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully