וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיגאן זומן לשיחת הבהרה אצל הבעלים

מייק אשלי לא אהב את דברי המאמן שלו, שטען אחרי ההפסד לצ'לסי כי לקבוצתו אין מקום כיום בין 4 הראשונות. אריקסון עשוי לחזור לבנפיקה

מנג'ר ניוקאסל, קווין קיגאן, נקרא לשיחה דחופה אצל בעלי הקבוצה, מייק אשלי, בעקבות דברים שאמר המאמן על הציפיות מהקבוצה. על פי ה"סאן" וה"דיילי מירור" שמפרסמים את הדברים אשלי כעס על ההתפרצות של קיגאן לאחר ההפסד 2:0 לצ'לסי ביום שני האחרון.

בתגובתו אמר קיגאן כי ניוקאסל הייתה "מיליון מיילים" רחוקה מהצטרפות למועדוני הצמרת בליגה והתלונן על כך שאין לו כל ראיה עדיין שהוא יקבל את הגב הכלכלי הדרוש כדי לפרוץ לארבע הגדולות.

בין שאר דבריו קיגאן תקף גם את הליגה האנגלית ואמר עליה שהיא הופכת להיות המשעממת ביותר בעולם, שכן ארבעת הקבוצות הגדולות מסיימות בכל שנה בארבעת המקומות הראשונים. "מה שאני יכול להגיד לאוהדים שלנו זה שננסה להגיע למקום חמישי ולנצח את שאר קבוצות הליגה. יש לי כאן שלוש שנים וכנראה שלא נשתלב בין ארבעת המקומות הראשונים כשאני כאן".

כזכור, קיגאן חזר לאמן את ניוקאסל במהלך חודש ינואר ובעקבות הכישלון של סאם אלרדייס בפתיחת העונה. כעת הוא יאלץ להסביר את הדברים הללו לבוס שלו כדי לבנות תיאום ציפיות מחדש ל-3 השנים שנותרו לחוזהו של קיגאן.

אריקסון חוזר לפורטוגל?

האם סוון גוראן אריקסון יעבור לאמן בפורטוגל? מאמנה של מנצ'סטר סיטי מנהל בימים אלה מגעים עם בנפיקה לגבי חזרתו לקבוצה. מצידה של בנפיקה אישרו את השיחות ואמרו: "לא עלו פרטים כמו החוזה, משכורות או זמנים".

אריקסון מצידו אמר: "אני שוקל את ההצעה וזה יכול להיות צעד משמעותי בקריירה שלי, בואו נראה מה יהיה". במקביל גם במנצ'סטר סיטי מחפשים מחליף והבעלים טקסין שינוואטרה תר אחר מועמדים פוטנציאליים.

אריקסון כבר אימן את בנפיקה במשך שלוש קדנציות והוביל אותה לשתי אליפויות בפורטוגל ולגביע בתחילת שנות ה-80 בקדנציה הראשונה. אחרי תקופה באיטליה הוא שב לאמן את בנפיקה ב-1989 והוביל את המועדון לגמר גביע אירופה, אך הפסיד למילאן. ב-1991 הוא שוב זכה באליפות פורטוגל. כעת בבנפיקה מעוניינים להשיבו אחרי עונה מאכזבת, שכן הקבוצה מדורגת במקום הרביעי מחזור אחד לפני סיום הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully