וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "זה אחד הרגעים הגרועים של השנה"

מאמן ברצלונה השלים עם אובדן המקום השני אחרי ההשפלה 4:1 מול ריאל מדריד. היינצה: "המשחק הזה היה עבור האוהדים שלנו"

הרבה זמן לא חוותה ברצלונה השפלה כמו זו שהיא חטפה בסופר קלאסיקו מול ריאל מדריד עם תבוסה 4:1 בברנבאו. בעקבות ההפסד הקטלונים איבדו כל סיכוי לסיים במקום השני וככל הנראה יסיימו במקום השלישי. אך מעבר לכך, האכזבה מבחינת האוהדים רבה מהעונה הלא מוצלחת בלשון המעטה והאשמה נופלת, כרגיל, על השחקנים.

"אנחנו צריכים לנצח את המשחקים שנשארו לנו העונה, עכשיו כשהמקום השני הוא לא בר השגה", אמר אדמילסון. "ריאל שיחקה מאוד נינוח וכבשה שער יתרון בשלב מאוד מוקדם. זה קל מאוד כשאתה רואה את הדברים מבחוץ, אבל כשאתה בפנים זה הרבה יותר קשה".

על משמעות ההפסד אמר הברזילאי: "יהיה מאוד קשה לחזור לברצלונה. אתה צריך לדעת איך להפסיד. כשחזרנו עם ניצחון 0:3 עם רונאלדיניו קיבלנו תשואות, עכשיו אנחנו חוזרים עם הפסד 4:1, אבל בכל מקרה אנחנו צריכי להיות כאן בזמנים טובים ורעים".

גם מבחינת פרנק רייקארד מדובר במכה קשה, אך המאמן ההולנדי לא ברח מאחריות ואמר לאחר המשחק: "ריאל שיחקה טוב יותר והיה מגיע לה לנצח. אף אחד לא אוהב להפסיד בצורה כזו. היה הבדל גדול בין שתי הקבוצות: היה להם הרבה יותר ביטחון והם שיחקו, גם בהגנה וגם בהתקפה, כמו קבוצה. במשחקים כמו אלה אנחנו צריכים לשחק יחד, לתקוף ולהגן, ופשוט לא עשינו את זה".

את העונה סיכם רייקארד כשאמר: "הקבוצה סבלה הרבה וזה אחד מהרגעים הגרועים ביותר שלנו העונה. כולם בחדר ההלבשה היו עצובים מאוד. השפלה? אני לא חושב שזה מקרה שצריך לדבר עליו במושגים האלה. שיחקנו רע והם היו טובים יותר". על כך שקבוצתו כנראה תצטרך להתחיל את העונה האירופית מוקדם יותר, שכן היא תגיע רק למוקדמות ליגת האלופות, אמר רייקארד: "מבחינת ליגת האלופות, זה קצת יותר עניין שמסבך את תחילת העונה הבאה".

גוטי: "שישכחו מהעונה הזו כמה שיותר מהר"

מנגד, בריאל מדריד חגגו את הניצחון הגדול והמשמעותי ביותר העונה דקות ארוכות. גבריאל היינצה, אחד השותפים המלאים לניצחון, סיפר בסיום: "המשחק הלילה היה עבור האוהדים שלנו. רצינו לנצח והיינו קונים את התוצאה הזו לפני בעיטת הפתיחה. הגענו למשחק כמו שאנחנו מגיעים לפני כל משחק".

על היכולת של היריבה אמר היינצה: "אי אפשר להגיד שברצלונה הייתה קבוצה חלשה היום. ריאל מדריד ראויה למחמאות". מירב המחמאות הגיעו מן הסתם לגונזלו היגואין, שכבש במשחקו הרביעי ברציפות, אך היינצה לא שולח את המחמאות לכיוון אחד: "לא רק היגואין נתן הופעה טובה. כל הקבוצה הייתה מושלמת. אנחנו חייבים שיהיה לנו כבוד לחולצה שלנו וזה מה שעשינו תמיד מכיוון שאנחנו מקצוענים".

גוטי הוסיף: "הם היו ג'נטלמנים לגמרי, לא רק השחקנים אלא גם פרנק רייקארד". מבחינת העצות שיש לו ליריבה, הוא אמר: "הם צריכים להמשיך הלאה ולשכוח מהעונה הזו כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully