וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו לתואר האמיתי

אחרי שקיבל את תואר ה-MVP הוביל קובי את הלייקרס ל-110:120 על יוטה ו-0:2 בסדרה. אורלנדו חזרה ל-1:2 מול דטרויט, בילאפס נפצע

גם חגיגות יום העצמאות ה-60 במספר של מדינת ישראל לא קטעו את משחקי הפלייאוף ב-NBA, שהתחדשו הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שני משחקים. הלוס אנג'לס לייקרס שמרו על מאזן מושלם בפלייאוף הנוכחי עם ניצחון ביתי 110:120 על יוטה, שהעלה אותם ליתרון 0:2 בסדרת חצי גמר המערב. כעת תעבור הסדרה לסולט לייק סיטי, והמשחק השלישי יתקיים בלילה שבין שישי לשבת (4:00, שידור ישיר ב-ESPN).

בפלורידה חזרה אורלנדו לסדרת חצי גמר המזרח שלה מול דטרויט עם ניצחון ביתי קל 86:111, שהושג רובת תודות לפציעתו של צ'ונסי בילאפס שירד מהמגרש ברבע הראשון ולא חזר על הסיום. המשחק הרביעי בסדרה ייערך בלילה שבין שבת לראשון (0:00, שידור ישיר בערוץ הספורט).

ל.א לייקרס - יוטה 110:120 (הלייקרס מובילים 0:2 בסדרה)

דייויד שטרן הגיע להעניק לו רשמית את גביע ה-MVP של העונה הרגילה, כל יושבי הסטייפלס סנטר הריעו לו ממושכות, ולקובי בריאנט לא נותרה ברירה אלא לתת עוד משחק גדול כדי להעלות את הלייקרס שלו ל-0:2 על יוטה. העובדה שלג'אז יש מאזן ביתי נפלא של 4:37 העונה נותנת לקבוצה של ג'רי סלואן סיכוי לא רע להישאר בתמונת הסדרה, אבל הביטחון העצום שצברו הצהובים-סגולים כשפתחו את הפלייאוף עם שישה ניצחונות רצופים בהחלט יכול לעזור להם להשיג לפחות ניצחון אחד ביוטה כדי לחזור להוליווד בעמדה מצוינת להעפלה לגמר המערב.

הלייקרס פתחו נהדר והתעללו בג'אז ברבע הראשון שהסתיים ב-18:33, והחל מאותה נקודה הם התרכזו בשמירה על פער בטוח מיריבתם. אחרי שסבלו מנחיתות בריבאונד במשחק הראשון (58 לעומת 41), עמדו הפעם המקומיים בקצב של קרלוס בוזר וחבריו וקטפו 37 כדורים חוזרים לעומת 41, ולא נתנו לג'אז יותר מדי הזדמנויות חוזרות. דרון וויליאמס הוביל נסיון קאמבק אחרון של יוטה שצימקה עד לפיגור של חמש בלבד שש דקות לסיום, אבל דרק פישר הבלתי נלאה דאג לשמור על הניצחון בלוס אנג'לס.

השורה הסטטיסטית של קובי בסיום עמדה על 34 נקודות (11 מ-18 מהשדה), שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים, פישר עזר עם 22 משלו, פאו גאסול הוסיף 20 וחמש חסימות, ולמאר אודום תרם 19 נקודות ו-16 קרשים. וויליאמס קלע 25 וחילק 10 אסיסטים למפסידים, מהמט אוקור סייע לו עם 16 נקודות, קרלוס בוזר נתקע על 10 נקודות בלבד ורק חמישה ריבאונדים, פול מילסאפ התנדב לרשום דאבל דאבל במקומו עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים.

אורלנדו - דטרויט 86:111 (דטרויט מובילה 1:2 בסדרה)

אחרי תשעה הפסדים רצופים מול דטרויט - שניים בתחילת הסדרה הנוכחית, ארבעה בסוויפ הקצר של העונה שעברה ועוד שלושה שמחקו יתרון של 1:3 של אורלנדו בדרך להפסד בסיבוב הראשון לפני חמש שנים - המג'יק סוף סוף התגברו על הפיסטונס במשחק פלייאוף. הבחורים של סטן ואן גנדי חזרו מהפאלאס של דטרויט עצבניים אחרי שטעות שיפוט העניקה לדטרויט שלשה של צ'ונסי בילאפס שנקלעה אחרי תום הזמן, וכשהם ראו את אותו בילאפס מדדה החוצה ארבע דקות אחרי פתיחת המשחק השלישי עם מתיחה בשריר הירך האחורי, הם ידעו שהפעם אין להם תירוצים.

המג'יק השתלטו על המשחק מהר מאוד ועלו ליתרון 6:24, ושמרו על פער דו ספרתי עד בזכות רשארד לואיס שהתאושש משני משחקי נפל בדטרויט עם הצגת קליעות משובחת. במחצית המקומיים עוד הובילו 42:54, לפני שהבוכנות חזרו עד למרחק של ארבע נקודות, 73:69, אבל נעלמו פעם נוספת בפתיחת הרבע הרביעי, והרימו את הדגל הלבן הרבה לפני הבאזר.

לואיס סיים עם 33 נקודות באחוזים מעולים (11 מ-15 מהשדה, 5 מ-6 מחוץ לקשת), והוסיף שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. דוויט הווארד הצטרף עם 20 נקודות, 12 ריבאונדים, שש חסימות ושלוש חטיפות, וג'מיר נלסון והידו טורקוגלו תרמו 18 כל אחד. ריפ המילטון עם 24 נקודות וטיישון פרינס עם 22 הובילו את המפסידים, הרוקי רודני סטאקי ניסה לחפות על היעדרו של בילאפס עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully