וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מתקרבת לדאבל

הנראזורי עלו עם הרכב טלאים אבל ניצחו 0:2 את לאציו והעפילו לגמר הגביע האיטלקי, שם יפגשו את קטאניה או רומא. מטראצי שוב הורחק

בצל חילופי ההאשמות בין הנשיא, מאסימו מוראטי והמאמן רוברטו מאנצ'יני, ההפסד בדרבי וההסתבכות במאבק האליפות, העפילה הערב (רביעי) אינטר לגמר הגביע האיטלקי. אינטר גברה באולימפיקו 0:2 על לאציו, לאחר 0:0 במשחק הראשון בסן סירו.

אינטר עלתה עם הרכב צעיר שכלל שחקני נוער, שחקני ספסל והרבה שמות לא מוכרים. לאציו, שחווה עונה כושלת במיוחד, שמרה בשבועות האחרונים את שחקני ההרכב הראשון למשחק הזה, אבל זה לא הועיל.

המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של לאציו. כבר בדקה השניה טיווח כריסטיאן לדסמה את העמוד של אינטר. שחקני לאציו תקפו והרבו להחמיץ שמנגד אינטר התבססה בעיקר על התקפות מתפרצות. אחת מהן סידרה את השער הראשון בדקה ה-52. פריצה נפלאה של דויד סואזו באגף הימני הובילה לכדור רוחב לפלה, הילד הפורטוגלי שהפציץ לחיבורים. לאציו המשיכה לחפש את השוויון אבל ההגנה שלה סיפקה את אחד הרגעים המביכים במשחק. בדקה ה-85 לא הצליח השוער הותיק מרקו באלוטה לתפוס כדור פשוט והוא הדף אותו על גופו של הבלם סבסטיאנו סיביליה. את המתנה ניצל חוליו קרוז שאמר תודה וגלגל לרשת, 0:2 לאינטר בסיום. בתווך, הורחק מרקו מטראצי בדקה ה-83, לאחר פגיעה גסה בגוראן פנדב. מטראצי, אגב, נכנס רק רבע שעה קודם לכן. גם מאנצ'יני הורחק על ידי השופט במהלך המחצית השניה.

אינטר תחכה בגמר למנצחת מחר (חמישי) במשחק בין קטאניה לרומא (0:1 לרומא במשחק הראשון). לאציו מסיימת עונה גרועה במיוחד והיא לא תשחק באירופה בעונה הבאה. הביאנקוצ'לסטי כבר מחפשים מאמן במקומו של דליו רוסי, כאשר מאמן פנרבחצ'ה זיקו הוא המועמד המוביל לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully