וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: נירנברג לא מוותרת

ניצחון 0:2 בבית על דואיסבורג קירב את נירנברג לקו האדום. ורדר ברמן בצ'מפיונס לאחר 0:1 בהמבורג. בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה לבונדסליגה

המחזור ה-32 בבונדסליגה שנפתח כבר ביום שלישי, הגיע הערב (רביעי) לסיומו והמתח בתחתית הולך וגובר לקראת סיום העונה. נירנברג השיגה ניצחון חשוב על יריבתה הגדולה לתחתית דואיסבורג והתקרבה עד למרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

בנירנברג שמחו מאוד לשמוע את התוצאה שהגיע מהאליאנז ארנה, שם ניצחה באיירן מינכן במשחק ההכתרה שלה מול הקהל הביתי את ארמיניה בילפלד. המאבק בתחתית יתמקד בין ארבע קבוצות: נירנברג, דואיסבורג, בילפלד וקוטבוס, יחד עם הנזה רוסטוק שקרובה מאוד לירידה.

מנגד, בצמרת הדברים מתחילים להיסגר. ורדר ברמן השיגה הערב ניצחון חוץ יוצא מן הכלל בהמבורג והבטיחה את מקומה בליגת האלופות, יחד עם שאלקה. ברמן עלתה למקום השני שמבטיח כניסה ישירה למפעל ללא מוקדמות. באייר לברקוזן ספגה הפסד ביתי מפתיע להרטה ברלין, והתרחקה מהכרטיס לגביע אופ"א.

נירנברג - דואיסבורג 0:2

עם החרב על הצוואר ובידיעה שהפסד יקרב אותה מאוד לליגה השניה, אירחה נירנברג את אחתמיריבותיה הגדולות לתחתית, דואיסבורג. אנחלוס חריסטאס היווני כבש כבר בדקה ה-10 והוראסיו פינולה הארגנטינאי קבע את התוצאה הסופית בדקה ה-32. נירנברג עלתה למקום ה-16, עדיין מתחת לקו האדום, אבל התקרבה למרחק נקודה בלבד מארמיניה בילפלד ושתיים מאנרג'י קוטבוס.

באיירן מינכן - ארמיניה בילפלד 0:2

לאחר שהבטיחה סופית את האליפות בשבוע שעבר והושפלה ברוסיה בחצי גמר גביע אופ"א, חזרה באיירן מינכן הביתה למשחק הכתרה מול הקהל הביתי. הקבוצה של אוטמר היצפלד לא עבדה קשה מול היריבה מהתחתית. פרנק ריברי עשה 0:1 בדקה ה-26 ולוקאס פודולסקי הכפיל את היתרון בדקה ה-47.

המבורג - ורדר ברמן 1:0

לפני המחזור הזה היו להמבורג חלומות על העפלה לליגת האלופות. בשביל זה, היו צריכים השחקנים של ברנד הופמן לנצח בבית את ורדר ברמן, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. שער אחד של הוגו אלמיידה (49) סידר לברמן ניצחון למרות הרחקתם של פרנק באומן שמונה דקות מאוחר יותר, ויוריצ'ה ורנייש בתוספת הזמן. בעקבות הניצחון, עלתה ברמן למקום השני והבטיחה את השתתפותה בצ'מפיונס. גם שאלקה, שניצחה אתמול, תהיה בליגת האלופות.

במשחקים נוספים:

פרנקפורט - וולפסבורג 3:2
לפרנקפורט: אמנטידיס פנדל 22, ויינסברגר 63. לוולפסבורג: גראפית 4, שאפר 29, דזקו 79

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 2:1
להרטה: פנטליץ' 26, צ'הד פנדל 68. ללברקוזן: סינקוייקס 89

* בורוסיה מנשנגלדבאך, קבוצתו של רוברטו קולאוטי העפילה הערב (רביעי) לבודנסליגה, עונה אחת בלבד לאחר שירדה ממנה. מנשנגלדבאך הביסה בביתה 0:3 את ווהן מצמד שערים של שרבל טומה (12,80) ושער נוסף של רוב פרינד (67). קולאוטי הפצוע שייעדר עד תום העונה, לא היה שותף כמובן למשחק העלייה. בשני המחזורים האחרונים יתחרו פ.צ קלן, מיינץ, פרייבורג והופנהיים על שני הכרטיסים הנותרים לבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully