וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחימר נשבר מנדאל

הספרדי הפסיד בפעם השניה ב-105 משחקיו האחרונים על חימר, בסיבוב השני בטורניר רומא לחואן קרלוס פררו. פאר ברבע גמר הזוגות בברלין

זה לא היה היום של הפיינליסטים של טורניר ברצלונה. גם דויד פרר, וגם רפאל נדאל, שזכה בטורניר לפני שלושה ימים, הפסידו היום (רביעי) בסיבוב השני של טורניר רומא (סך פרסים של 2.27 מיליון יורו). ההפתעה הגדולה מכולן היא כמובן נדאל, שהיה נראה בכושר מצויין לאחר שני תארים רצופים. הספרדי הלוהט הפסיד את המערכה הראשונה לבן ארצו ויריבו המר, חואן קרלוס פררו 7:5, לאחר קרב אימתני. המערכה השניה היתה כבר קלה יותר עבור פררו, שניצח 1:6, ועבר לסיבוב הבא. זאת היתה בסך הכל הפעם השניה ב-105 משחקים, שמומחה החימר מספר 1 בעולם מפסיד על משטח זה.

נדאל החמיא ליריבו על הניצחון, אבל הסביר כי אחת הסיבות להפסדו הנדיר כל כך על המשטח האדום היתה הפציעה ברגלו, שאילצה אותו לבקש טיפול רפואי בפיגור של 4:1 במערכה השניה. "הכאב בחלק האחורי של רגלי השמאלית הפך את המשחק לקשה מאוד עבורי", אמר השור הספרדי בסיום. "אני שמח בשביל קרלוס, כי זה ניצחון חשוב בשבילו בנסיון להגיע לאולימפיאדה".

פררו, שלמי שהספיק לשכוח דורג ראשון בעולם לפני חמש שנים אבל מדורג כיום במקום ה-23 בלבד, הופתע בעצמו מגודל ההישג: "מעולם לא ניצחתי נגדו אפילו מערכה על חימר, אז מן הסתם אני מאושר עכשיו. זה ניצחון מאוד חשוב עבורי, לא היתה לי הרגשה כל כך מיוחדת הרבה מאוד זמן".

דויד פרר שסיים שני בטורניר ברצלונה, הודח בעצמו בסיבוב השני של טורניר רומא על ידי ראדק סטפנק. פרר פתח טוב את המשחק ולקח את המערכה הראשונה, 4:6, אלא שאז סטפנק העלה רמה, ולקח את המערכה השניה בקלות מפתיעה 2:6. פרר נראה עייף, וה'כי ניצל זאת כדי לסגור את המשחק עם 1:6 במערכה הקובעת, ולהעפיל לסיבוב השלישי.

מדורג נוסף שהודח מוקדם הוא דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, שהפסיד לניקולס אלמגארו 6:4, 7:5. נובאק דג'וקוביץ' לעומת זאת לא התקשה כלל מול הבלגי, סטיב דארסי, אותו ניצח 4:6, 0:6. גם ניקולאי דווידנקו, המדורג 4 בטורניר כבר בשלב הבא, אחרי ניצחון 2:6, 2:6 על מאריו אנצ'יץ' הקרואטי.

ברלין: פאר ברבע גמר הזוגות, צ'אקי שוב איכזבה

אחרי שהודחה כבר בסיבוב הראשון של טורניר ברלין (סך פרסים של 1.34 מיליון דולר), הצליחה שחר פאר לשפר במעט את ההרגשה, כשהעפילה עם ויקטוריה אזרנקה לרבע הגמר בזוגות. אזרנקה, שהפתיעה בתחילת היום עם ניצחון גדול על המדורגת 6 ביחידות, אנה צ'קווטאדזה, היתה בתחילה מעט עייפה, מה שסייע לאליסיה רוסולסקה וקלאודיה ינס הפולונית לזכות במערכה הראשונה 6:7 (3:7). הישראלית והבלארוסית שהיו עדיפות על הנייר, התעוררו, ניצחו בקלות את המערכה השניה 2:6, ובסופר שובר שיוויון ניצחו 7:10 כדי להעפיל לשלב הבא.

מוקדם יותר, כאמור, הפתיעה אזרנקה את אנה צ'קווטדזה הרוסיה. צ'קווטדזה הפגינה עליונות מוחלטת במערכה הראשונה, אותה ניצחה 1:6. אלא שהבלארוסית לא ירדה ללא מאבק, הצליחה למשוך את המערכה השניה לשובר שיוויון, אותו ניצחה, והשוותה את התוצאה. אזרנקה קיבלה ביטחון, מצאה את השבירה במערכה השלישית אותה ניצחה 4:6, והדיחה את הרוסיה הבכירה כבר בשלב מוקדם.

אלופת הטורניר, אנה איבנוביץ' חזרה כדי להגן על תוארה, אבל התקשתה מאוד במערכה הראשונה שלה, מול אקגול אמנמורדובה מאוזבקיסטן, שהלכה לשובר שיוויון. דווקא שם נשברה האוזבקית, ואיבנוביץ' דרסה 0:7, בכדי לקחת את המערכה הראשונה. משם והלאה הדברים היו פשוטים יותר, והיא ניצחה את המערכה השניה 2:6, וסגרה את המשחק בשעה וחצי.

גם למדורגת 4 בטורניר, ילנה יאנקוביץ' היו מעט בעיות מול פנג שואי הסינית, אך היא מצאה את השבירה המיוחלת כדי לקחת את המערכה הראשונה 5:7, ואת המערכה השניה היא כבר ניצחה בקלות, 0:6. המדורגת ראשונה בטורניר, ז'וסטין הנין, ניצחה בקלות את צ'אן יונג ג'אן הטאייוואנית, 0:6 2:6, והיא כבר בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully