וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין ינהל את מחלקת הנוער במכבי תל אביב

מאמן הקבוצה הבוגרת סגר ויחליף בתפקיד את בני טבק. עוזרו, איציק עובדיה יאמן את קבוצת הנוער. נמני ושעיה נפגשו עם מאזן גנאים

מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין יעמוד בראש מחלקת הנוער של המועדון בעונה הבאה. היום (רביעי) הגיע לוין לסיכום עם ראשי מכבי תל אביב, והוא יחליף בתפקיד את שחקן העבר, בני טבק. לוין הקדים את זאב זלצר, שהיה מועמד אף הוא לנהל את מחלקת הנוער של הצהובים. לוין דאג להכניס סעיף לחוזהו החדש, לפיו יוכל להשתחרר לקבוצה גדולה בליגת העל, אם יקבל הצעה. יחד עם לוין, צפוי להצטרף למחלקת הנוער גם עוזרו בקבוצה הבוגרת, איציק עובדיה, שיאמן את קבוצת הנוער. בשבוע הקרוב תודיע הקבוצה רשמית על מינויו של רן בן שמעון כמאמן בעונה הבאה ועל מינויו של מרקו בלבול לעוזרו.

אבי נמני והמנכ"ל עוזי שעיה נפגשו אתמול עם מאזן גנאים במטרה לקדם את העברתו של איליה יבוריאן למכבי. לחלוץ חוזה לשנתיים נוספות בסכנין, אבל הוא הביע את רצונו לעבור לשורות הצהובים וגורמים בקבוצה אף אמרו שעם השחקן למעשה יש הסכמות. מה שנותר כעת זה לסגור את העניינים הכספיים ואת גובה הפיצוי לסכנין.

גם בעניינו של החלוץ מאור בוגזלו חלה התקדמות בימים האחרונים. בהנהלת מכבי מקווים להגיע לסיכום עם מכבי חיפה, דבר שיסלול את הגעתו של בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully