וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר מקבל חום מהעיתונים

למאמן ארסנל נמאס לשמוע דרך התקשורת שקבוצות מעוניינות בפברגאס. קראוץ' רוצה להרגיש רצוי בליברפול, קאפלו ואנגליה מכוונים גבוה

ארסנל הציגה לאורך רוב העונה כדורגל התקפי וסוחף, שגרם ללא מעט מאריות היבשת לסמן את כוכביה. אחרי שהמאמן ארסן ונגר האשים את אינטר בפניה בלתי חוקית לשחקנו אלכסנדר חלב, הוא כמעט התפוצץ מזעם עקב הכרזתה של ריאל מדריד כי היא רוצה את ססק פברגאס.

נשיא המועדון הספרדי, רמון קלדרון, אמר כי "המדיניות שלי אינה ליצור עימותים עם קבוצות אחרות, אבל ססק פאברגאס הוא הטוב בעולם בתפקידו, ואני רוצה אותו. אם הוא רוצה שינוי, אנו נהיה שם כדי לדון עמו. כל מאמן היה רוצה אותו, אבל ההחלטה היא שלו".

ונגר שמע, ולא חסך שבטו. "אני לא רוצה לשמוע שמדריד רוצה את זה וברצלונה רוצה את ההוא", אמר ל"סאן" האנגלי, "אני אף פעם לא הכרזתי שאני רוצה שחקן של ריאל או ברצלונה, כי אני מכבד מועדנים. זה נראה כאילו הם אומרים 'נדרוך על כולם ולא אכפת לנו ממישהו'. זה בלתי מתקבל על הדעת, אבל דבר לא נעשה בנידון. החוק אומר שאם שחקן תחת חוזה, חייבים לפנות למועדון. אנחנו לא מטומטמים כדי להאמין שכך זה מתנהל, אבל יש הגינות בסיסית, וזה לא צריך להתנהל דרך העיתונים".

קראוץ': "איני חושב שאסבול עוד עונה כזו"

הקיץ מתקרב ואיתו עונת המלפפונים. בניגוד לזעמו של ונגר, חלוץ ליברפול פיטר קראוץ' מביע רגש אחר: אכזבה. חלוצה של נבחרת אנגליה חתום לעוד עונה באנפילד, והוא ממש לא מרוצה ממצבו.

"איני חושב שאסבול עוד עונה כזו", אמר קראוץ', שמיעט לשחק העונה, בעיקר עקב יכולתו הטובה של פרננדו טורס. "פתחתי רק בתשעה משחקי פרמיירליג ומתוך 38 משחקים בעונה זה מעט. עלי לדבר עם המאמן ולראות מה תוכניותיו. אני רוצה להרגיש רצוי".

קאפלו ואנגליה מכוונים גבוה

ההתאחדות האנגלית מחפשת עוזר למאמנה. באנגליה מסמנים את שלב חצי הגמר בטורניר גדול כלשהו כמטרה של הנבחרת בעידן פאביו קאפלו. יו"ר התאחדות חשף כי ההעדפה היא עוזר אנגלי, אבל בכל מקרה זה יהיה מישהו "שמבין כיצד היריבות בעולם פועלות. אפשר להביט על המדינות שמצליחות טורניר אחר טורניר כמו ברזיל, איטליה וגרמניה, ואנו צריכים ללמוד מהן".

קאפלו עצמו לא מתרגש מהמשימה שהטילו עליו. "אני תמיד חושב חיובי, ובכל קבוצה שאימנתי רציתי להגיע לטופ. אני חושב שחובה להציב מטרות כאלה ולהגיע אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully