וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צרפת תזכה באליפות אירופה"

מאמן הטרי קולור ריימונד דומאנק מנבא בשחצנות: "נזכה ביורו אחרי שננצח את גרמניה בגמר". דונאדוני יאריך את חוזהו באיטליה בשנתיים נוספות

זה כבר ידוע שברחבי העולם לא מחבבים במיוחד את הצרפתים (בלשון המעטה), כשאחת מתכונות האופי שיוצרות את הטינה כלפיהם היא הנטייה לשחצנות וחשיבות עצמית מוגזמת. ריימנד דומאנק ממשיך לפתח את הסטריאוטיפ, כשהצהיר שצרפת עומדת לזכות באליפות אירופה שתיערך בקיץ הקרוב.

צרפת, כזכור, שובצה ב"בית המוות" יחד עם רומניה, הולנד ואיטליה. דומאנק, שכבר ידוע כאדם מעורר מחלוקת, לא מודאג. "בגמר של הטורניר נפגוש את גרמניה", הצהיר בביטחון שחקן התיאטרון לשעבר, "ואז נזכה בגביע".

דומאנק לא יגיע שאנן למשחק הפתיחה של נבחרתו מול רומניה. "המשחק האחרון מול גרמניה יהיה יותר פשוט עבורנו מאשר הגמר נגד גרמניה", אמר המאמן, "הם לא בהכרח הנבחרת הכי קלה בבית שלנו, והמשחקים הראשונים בבית המוקדם הם תמיד הכי מסוכנים".

דונאדוני מתקרב לחוזה חדש

מאמן נבחרת איטליה, רוברטו דונאדוני, מתקרב לחתימה על חוזה חדש באזורי. חוזהו המקורי של המאמן מסתיים לאחר אליפות אירופה בקיץ. עד לאחרונה, המגעים לחידוש החוזה עלו על שרטון בעיקר בגלל סעיף שדרשה ההתאחדות האיטלקית להכניס לחוזה החדש. מדובר באופציה של ההתאחדות לפטר את המאמן, במידה והנבחרת לא תעפיל לחצי גמר היורו.

דונאדוני סירב בכל תוקף לתוכן הסעיף, אך כעת נראה שהוא שינה את דעתו. מאמנה לשעבר של ליבורנו צפוי לחתום על הארכת חוזה לשנתיים נוספות כששכרו יעמוד על 1.6 מיליון פאונד לעונה, תוספת של חצי מיליון לחוזהו הנוכחי. גם הסעיף המדובר יהיה כלול בחוזה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully