וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר: "גאטוסו יהיה מושלם לבאיירן"

נשיא באיירן מינכן הצהיר שהוא רוצה לראות את הקשר האחורי בקבוצתו. אינזאגי: ”גליאני הבטיח שאפרוש כשארצה”. הרוחות באינטר נרגעות

מילאן החלה בתהליך ההתחדשות שלה כשהחתימה ל-4 שנים, את הצרפתי מתיו פלאמיני, והבעלים סילביו ברלוסקוני, מרוצה מהרכישה. "פלאמיני הוא הקשר הטוב באירופה", התלהב המיליארדר, "ובנוגע לרונאלדיניו, אם להיות כנים, אני כבר לא מתעניין בו".

אז במילאן כבר מתחילים לחשוב על העונה הבאה, אבל הרוסונרי, שידועים בנאמנותם לשחקניהם, שומרים גם על הכוחות הישנים שלהם. אחד מהם הוא פיליפו איזנאגי, שהרשים כשכבש תשעה שערים בחמישה משחקים, והוכיח שיש על מי לסמוך בהתקפה, נוכח כושרו הרע של אלברטו ג'ילארדינו ופציעותיו של רונאלדו.

אינזאגי יודע שמילאן תשאיר אותו אצלה, למרות גילו (34). "אני מעריץ את המועדון, אנצ'לוטי הוא מאמן גדול", החמיא החלוץ, והוסיף, "קיבלתי הבטחה מאדריאנו גליאני, שאני יכול להחליט מתי לפרוש מהמועדון וממשחק. זו זכות שלא כל אחד מקבל, וזה שווה עבורי יותר מהארכת חוזה".

שולם בין מאנצ'יני למוראטי

בינתיים, באינטר עדיין מחטטים בפצעי העבר, כלומר בהפסד בדרבי למילאן. "אני לא מסכים עם ביקורתו של מוראטי על הדרבי", הגיב מאנצ'יני על חוסר שביעות רצונו של הבוס מיכולתה של אינטר. "אנחנו הגענו גאים מדי למשחק, וחסרנו אומץ במשחקים האחרונים", אמר מוראטי אחרי ההפסד. מוראטי לא שתק, והעימות הפך גלוי. "זו לחלוטין לא האמת", אמר המאמן, "אנו תמיד עולים עם תשוקה, במיוחד בדרבי. כשיש הפסדים, אנשים תמיד מביטים על המאמן". אנשים רוברטו? זה הבוס שלך. מאנצ'יני לא התרגש מהעניין. "אם מוראטי חושב כך, הוא חופשי להביע את דעתו, אבל אני לחלוטין לא מסכים איתו".

העימות העלה את השאלה האם מאנצ'יני יישאר במועדון. "זה תלוי במוראטי, לי יש חוזה לעוד שלוש שנים. אני לא מבין למה הוא מתכוון באומרו שעתידי תלוי בי". מוראטי עצמו, אגב, מיהר להרגיע את הרוחות. נשיא הנראזורי הצהיר: "אין כל ויכוח ביני לבין מנצ'יני. אני גם לא חושב שהוא כעס על הדברים שלי לאחר הדרבי".

"לפעמים אדם צריך להגיב כדי להבהיר את העמדה שלו, זה אולי נראה כמו משבר בינינו אבל המציאות היא שכולנו באותו צד", הוסיף הנשיא ושחרר הבטחה: "סביר שמנצ'יני יישאר איתנו בעונה הבאה".

אינטר שתשחק הערב (רביעי, 22:00) במשחק הגומלין בחצי גמר הגביע האיטלקי מול לאציו, ניצלה את הזמן ברומא לפגישה עם האפיפיור.

בקנבאואר רוצה את גאטוסו

נשיא באיירן מינכן, פרנץ בקנבאואר מעוניין לצרף לשורות הקבוצה שלו את קשר מילאן ג'נארו גאטוסו. "אני לא יודע אם זה נכון שגאטוסו רוצה לעזוב את מילאן", אמר הקייזר ל"גאזטה דלו ספורט", "אבל אני מעריך אותו כשחקן ואני חושב שהוא יהיה מושלם בשביל באיירן".

שחקן נוסף מהליגה האיטלקית שנמצא על הכוונת של באיירן הוא השוער הצרפתי של פיורנטינה, סבסטיאן פריי. בקנבאואר אישר שהמועדון הבווארי מחפש מחליף לשוער הפורש אלויבר קאן, אבל טען כי ההחלטה תתקבל על ידי המאמן הבא יורגן קלינסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully