וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי פנתה לסקולארי

באנגליה טוענים שטקסין שינוואטרה מציע למאמן הברזילאי 3.25 מיליון ליש"ט לשנה. במועדון מכחישים שהשחקנים יחרימו את המסע למזרח

בעליה של מנצ'סטר סיטי, טקסין שינוואטרה, הציע ללואיז פליפה סקולארי חוזה של 3.25 מיליון ליש"ט לעונה, כך מדווחים הבוקר (רביעי) כלי תקשורת בבריטניה.

על פי הדיווחים, הקשר בין הבעלים התאילנדי לבין מאמנה הברזילאי של נבחרת פורטוגל, נעשה דרך סוכן ברזילאי ולסקולארי הועברה הבטחה לרכוש את השחקנים בהם יהיה מעוניין. טקסין משוכנע שגובה המשכורת ישכנע את המאמן להגיע. בין המעורבים במשא ומתן הוזכר גם הסופר אייג'נט הישראלי, פיני זהבי.

בינתיים הטור האסייאתי של סיטי יתקיים כמתוכנן וזאת למרות שדיווחים בתקשורת רמזו על כך ששחקני הקבוצה יחרימו אותו במחאה על כך שעתידו של סוון גוראן אריקסון בקבוצה מעורפל.

"הספקולציות שהועלו בתקשורת לא ישפיעו על הביקור ומר אריקסון ינכח בו", כתב הדובר פול טיירל לתקשורת התאילנדית, "המועדון לא הוציא שום הודעה לגבי עתידו של המאמן וד"ר טקסין הצהיר שהוא יעשה הערכה של הדברים בסוף העונה". מנצ'סטר סיטי צפויה לפגוש ב-17 במאי קבוצת כוכבים תאילנדית ולאחר מכן תשחק גם שני משחקים בהונג קונג.

אריקסון עצמו התראיין וסיפר על התחושות שמלוות אותו בזמן האחרון. "זו לא התקופה הקשה ביותר שעברתי בכדורגל. הספקולציות תמיד יהיו ויגעו למאמנים, שחקנים או חברי הנהלה", אמר השבדי, "אני חושב שבעבודה כמו שלי תמיד חשוב להתנהג בצורה נאותה. אני לא יודע אם השחקנים ניסו להבהיר איזשהי נקודה לבעלים במשחק ביום ראשון. אני רק יכול להגיד שאני וצוות האימון מרכיבים יחידה מאוד מגובשת ושאנחנו מאוד גאים במה שהקבוצה עשתה השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully