וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבני השרון: "אסור לנו להיראות ככה"

7.5.2008 / 9:48

בבני השרון שכחו את טעם הניצחון, השחקנים נראים מיואשים, ובירנבוים שטף את איבי. ובינתיים, טפירו מתאושש, וחנוכי הפצוע לא מתאמן

אם רק לפני חודש דיברו בבני השרון על אליפות, נראה כי אחרי ארבעה הפסדים רצופים ורצף פציעות, ישמחו בקבוצה לעוד ניצחון בודד לפני הפיינל פור. אחרי שקוקי בלצ'ר גמר את העונה, שון מונסון נפצע בידו, ומאיר טפירו סובל מקרע קטן ברצועת הירך, הצטרף גם ניצן חנוכי אתמול (שלישי) לרשימת השחקנים הפצועים, כשהצטווה על ידי רופאי בית החולים "מאיר" בכפר סבא לנוח לפחות עד יום שישי בעקבות מכה שחטף בכתף בהפסד 80:69 לעירוני נהריה. טפירו, שפספס ביום שני משחק לאחר 253 משחקים רצופים, עדיין בספק למשחק הקרוב מול גליל עליון, אך יחזור בוודאות למשחק מול אליצור אשקלון שבוע לאחר מכן.

"גם אם אנחנו בסגל חסר והמצב הוא באמת קשה, אסור לנו להראות ככה", מסכם בכיר במועדון את החודש הכי קשה של הקבוצה העונה, "אתה רואה שחקנים מיואשים, שלא משחקים את המשחק הטוב ביותר שלהם, דווקא כשצריך אותם. אני מקווה שכשמאיר יחזור לקראת הפיינל פור, הוא יחזיר את הקבוצה לדרך הנכונה. אנחנו עדיין הקבוצה שניצחה 3 פעמים העונה את מכבי תל אביב".

באימון אמש שטף אפי בירנבוים את כל השחקנים על היכולת הדלה בהפסד לעירוני נהריה, ובמיוחד את אנדודי איבי שנמצא לאחרונה ביכולת לא טובה. איבי שקלע העונה בממוצע 14 נקודות למשחק, קלע ביום שני מול נהריה רק נקודה אחת, וזה מצטרף לרצף משחקים לא מרשימים של השחקן. בקבוצה מקווים כי איבי, שבאופן כללי גורם כאב ראש ליריבות, יחזור לכושרו הטוב מתחילת העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully