וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט ייתן את ברכת הדרך למינוי רייקארד

קשר פורטסמות ריצ'רד יוז, ידידו של גרנט, טוען שאם רייקארד ימונה לצ'לסי, "אברהם ישמח להיות חוט מקשר בין צוות האימון להנהלה"

"אברהם הוא בחור צנוע שלא אוהב להיות תחת אורות הזרקורים. הוא ישמח לחזור לתפקיד בו הוא מהווה חוט מקשר בין צוות האימון להנהלה", כך טוען בראיון ל"הסאן" הבריטי, קשרה של פורטסמות, ריצ'רד יוז, שעל פי הצהובון הוא אחד מחבריו של המאמן הישראלי. יוז טען גם כי אם בצ'לסי יחליטו להחתים את פרנק רייקארד כמאמן הקבוצה, גרנט יתן למהלך הזה את ברכתו.

הקשר הסקוטי הוסיף: "אברהם הוא סטודנט לכדורגל. היו לי שיחות ארוכות איתו על ברצלונה כשהוא היה בפורטסמות. ידוע שרומן אברמוביץ' הוא אוהד מושבע של הכדורגל של ברצלונה והיה שמח להביא סגנון כזה גם לסטמפורד ברידג'. סיבה גדולה לעזיבה של ז'וזה מוריניו הייתה סגנון הכדורגל שלו".

כזכור, שלשום נודע סופית שפפ גווארדיולה יאמן את ברצלונה בעונה הבאה ושרייקארד יהיה פנוי להצעות החל מהקיץ הקרוב. בחודשים האחרונים הועלה שמו כמועמד להגיע לצ'לסי, אך ההישגים האחרונים של גרנט מעט השכיחו את הדיבורים הללו.

בינתיים, יש בצ'לסי מי שנהנה מתקופתו של גרנט, וזהו מיכאל באלאק. הגרמני, שיובש על ידי מוריניו וסבל מפציעה בתחילת העונה, מפגין בתקופה האחרונה כושר נהדר, ובסטמפורד ברידג' מעוניינים בו לעוד 3 שנים. ריאל מדריד ובאיירן מינכן מעוניינות בשחקן (כבש 9 שערים מאז חזרתו בדצמבר), אך הוא אמר שקוסם לו הרעיון לסיים את הקריירה במועדון האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully