וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט נבחר ל-MVP

הכוכב שהוליך את הלייקרס למקום הראשון במערב וקלע 28.3 נקודות למשחק, זכה בתואר בפעם הראשונה בקריירה והחמיא לחבריו

וידאו: רויטרס

"אנחנו בהוליווד, ואני מרגיש כמו בסרט"

קובי בריאנט נבחר הלילה (בין שלישי לרביעי) כצפוי ל-MVP של העונה הסדירה ב-NBA, בפעם הראשונה ב-12 שנות הקריירה שלו בליגה.

שימו לב למספרים. קובי קלע העונה 28.3 נקודות, אליהן הוסיף 5.4 אסיסטים, 6.3 ריבאונדים ו-1.84 חטיפות. הוא שיחק בכל 82 המשחקים (למרות שסבל מפציעה באצבע ודחה את הניתוח עד לאחרי האולימפיאדה) והוליך את לוס אנג'לס לייקרס למקום הראשון במערב עם מאזן 25:57. התואר האישי של קובי מצטרף כמובן לשלוש האליפויות בהן זכה עם הלייקרס בתחילת שנות ה-2000 ולבחירתו לחמישיית העונה ארבע פעמים.

"זה יום יפהפה ומאוד מיוחד בשבילי", אמר בריאנט במסיבת העיתונאים אחרי הבחירה, "אני מרגיש כבוד גדול להיות כאן. זה תואר קבוצתי ולא תואר אישי. התואר הושלם בזכות העובדה שעבדנו כיחידה קבוצתית ואני לא יכול להגיד כמה אני מודה לחבריי לקבוצה".

קובי זכה ב-1,100 נקודות במירוץ לתואר, עם 82 בחירות למקום הראשון. כריס פול, שכבודו במקומו מונח, סיים לא רחוק ממנו במקום השני עם 894 נקודות ו-28 בחירות למקום הראשון. קווין גארנט סיים שלישי עם 670 נקודות, ולברון ג'יימס רביעי עם 438. אחריהם בדירוג: דווייט הווארד, אמארה סטודמאייר, טים דאנקן, טרייסי מגריידי, סטיב נאש, מאנו ג'ינובילי, דירק נוביצקי, דרון וויליאמס, כרמלו אנתוני, פול פירס, ראשיד וואלאס, קרלוס בוזר ואפילו אנטואן ג'יימסון (שזכה לנקודה אחת, מעניין ממי).

"אנחנו בהוליווד, ואני מרגיש כמו בסרט", אמר ה-MVP הטרי, "זו הייתה חתיכת שנה. לראות את כל השחקנים הצעירים שלנו עושים צעד קדימה, משחקים ברמה הגבוהה ומסיימים במקום הראשון במערב. זו הייתה רכבת הרים של רגשות. היה לי את המזל לצאת למסע הזה עם שחקנים כאלו. כולנו מסתדרים ויש בינינו כימיה נהדרת".

ג'קסון מדחיק את ג'ורדן

מאמן הלייקרס, פיל ג'קסון, החמיא לשחקנו. "אני לא מכיר אף אחד שזה מגיע לו יותר מלקובי", אמר המאמן שאימן את מייקל ג'ורדן וחמש זכיותיו ושאקיל אוניל בזכייתו בשנת 2000, "אני לא מכיר אף אחד שעבד קשה כמו שהוא עבד כדי להגיע להישגים כאלו העונה".

קובי הפך לשחקן הוותיק ביותר בתולדות הליגה שזוכה לראשונה בתואר (יחד עם קרל מלון). האקים אולאג'ואן זכה ב-1993/94 אחרי עשר שנים בליגה, בעוד קובי ומלון עשו זאת לראשונה אחרי 12 עונות. "אמרתי את זה כבר לפני שנתיים או שלוש, קובי הוא השחקן הכי טוב בליגה", החמיא לברון ג'יימס לקולגה, "אני שמח בשבילו, הקבוצה שלו נתנה עונה מדהימה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully