וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה לא תארח משחקים בינלאומיים עד להודעה חדשה

כשבוע לאחר שקוביית קרח הושלכה מיציע המכובדים בבומבונרה ופצעה קוון בליברטדורס, הענישה ההתאחדות של דרום אמריקה את הקבוצה

בוקה ג'וניורס יצאה מעודדת מאוד מהניצחון בסופרקלאסיקו, 0:1 על ריבר פלייט במחזור האחרון של הקלאוסורה, אלא שהחדשות הטריות לא גורמות נחת לראשי המועדון. התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה אוסרת על הקבוצה לארח משחקים בינלאומיים בבומבונרה. בוקה גם נקנסה ב-30,000 דולר.

העונש של בוקה מגיע כשבוע לאחר המשחק במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הליברטדורס, בו אירחה בוקה את קרוזיירו הברזילאית. קוביית קרח שנזרקה על קוון המשחק, פאבלו פאנדינו, פגעה בו ופצעה אותו בראשו. השופט הראשי שרק לסיום בעקבות הפגיעה, דקה לפני תום המועד החוקי.

הדבר המפליא בכל העניין הוא שקוביית הקרח נזרקה לא מיציע השרופים, אלא דווקא מהיציע הכי יוקרתי באצטדיון, זה שממוקם מאחורי ספסלי הקבוצות. בהתאחדות הדרום אמריקאית ציינו כי בוקה לא תוכל לארח במגרשה, אלא עד שתמגן את איזור תאי ה-VIP, משם הושלכה הקוביה. בוקה שהובילה 1:2, מיהרה להודיע לאחר המשחק כי תעשה כל מאמץ למצוא את האוהד הסורר.

"האצטדיון יאושר רק כאשר ייבדק ויימצא כשיר לארח", כך נמסר בהודעה של ההתאחדות, שהוסיפה כי תוצאת המשחק, שלא הגיע למועד סיומו החוקי, תישאר בעינה. זאת למרות שקרוזיירו ביקשה ניצחון טכני (0:3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully