וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקטאלוניה ממליצים: להדליק טלוויזיה רק ב-22:05

בברצלונה לא מוכנים לצפות בשחקניהם מוחאים כף לאלופה לפני המשחק מול ריאל (23:00 שעון ישראל, ערוץ 5). לפורטה לרייקארד: "אני רוצה 0:5"

יום העצמאות של המדינה הוא תמיד סיבה למסיבה. אבל ביום העצמאות הזה שתי סיבות משמעותיות לחגיגה של ממש. ראשית, העובדה שישראל בת 60 שנה - מספר עגול. שנית, הקלאסיקו של ספרד בין ריאל מדריד וברצלונה שייערך בסנטיאגו ברנבאו גם יתרחש ביום ה-60 שנה למדינה.

הקבוצה של ברנד שוסטר חגגה אמנם אליפות שנייה ברציפות אחרי הניצחון ההירואי על אוסאסונה בחוץ 1:2, אבל אוהדי הבלנקוס לא יסתפקו רק בזה והם, כמובן, רוצים להשלים דאבל על היריבה השנואה, ברצלונה (ריאל ניצחה 0:1 במשחק הראשון).

אם מאבקי הצמרת נגמרו, לפחות מאבק האליפות, שכן קבוצות אחרות נאבקות על הכרטיסים המחולקים לגביעי אירופה, הרי שהתחתית בארץ המטאדורים בוערת. מורסיה הבטיחה את ירידתה במחזור הקודם, והצטרפה בכך ללבנטה, אבל מלבדן לא פחות משש קבוצות מתחרות נגד הירידה. כל משחקי המחזור, מלבד ריאל מדריב נגד ברצלונה, ייערכו בשעה אחידה (21:00). ביום חמישי יושלם המחזור עם המפגש בין אספניול ואתלטיקו מדריד (22:00).

ריאל מדריד - ברצלונה (23:00, שידור ישיר בספורט 5)

האלופה הטרייה תארח בסנטיאגו ברנבאו את ברצלונה, ועיתון "ספורט" הקטאלוני המליץ לקוראיו להדליק את המקלטים רק ב-22:05 (שעון ספרד) כדי לא לצפות באירוע הנוראי מכל: שחקני ברצלונה מסודרים בשורה ומקבלים במחיאות כפיים את האלופה, כמיטב המסורת בליגה הספרדית.

ריאל כבר הבטיחה את האליפות, אבל שחקניה יעשו מאמץ רב לנצח גם את הקלאסיקו השני של העונה בספרד. השחקנים היו עסוקים מאז הניצחון בדקות הסיום על אוסאסונה בחגיגות, אבל ביום רביעי הם רוצים להכפיל אם לא לשלש את שמחתם של האוהדים.

בברצלונה חושבים על היום שאחרי פרנק רייקארד. פפ גוארדיולה ימונה בקרוב מאוד באופן רשמי למאמן במקומו של ההולנדי, אבל האחרון עושה ככל שביכולתו לסיים את הקדנצייה הלא קצרה שלו בקבוצה בצורה יפה. בארסה שלישית בטבלה, וכדי לא להיתקל ביריבות עיקשות במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה היא חייבת לתפוס את המקום השני בליגה.

יא יא טורה כשיר, אבל רייקארד ייחסר את סמואל אטו ודקו המושעים, ואת רונאלדיניו, אנדראס אינייסטה, גבי מיליטו ואלברט ז'ורקרה הפצועים. כל זה לא מנע מנשיא המועדון ז'ואן לפורטה להגיד לרייקארד כי הוא דורש ניצחון 0:5. "התערבתי עם חבר", אמר הנשיא. המאמן חייך, אך לא הגיב.

"לברצלונה קבוצה טובה מאוד, אבל יש להם כמה בעיות", אמר קפטן ריאל מדריד, ראול. "אבל הם תמיד יהיו בפסגה. הם ישובו בעונה הבאה להיאבק על כל התארים כפי שהם עשו בכל ההיסטוריה של המועדון. הם לא מכירים שום דבר אחר", פירגן ראול. לברנד שוסטר, שזכה עם הקבוצה בעונתו הראשונה באליפות, סגל מלא למשחק, מלבד פאביו קנבארו המושעה.

רקראטיבו הואלבה - ויאריאל

הצוללת הצהובה תצא למשחק לא קל בנואבו קולמבינו. היא מדורגת שנייה בטבחה ורחוקה ארבע נקודות מברצלונה כשנותרו תשע נקודות בקופה. "המטרה שלנו - לסיים במקום השני - קרובה", אמר מנואל פלגריני, מאמן ויאריאל, "אבל אנחנו חייבים לשמור את ברצלונה במרחק מאיתנו. לוויאריאל יש גם רצון לנקום בקבוצה שהדיחה אותה ב'קופה דל ריי'.

רקרא רק מקום מעל הקו האדום בזכות יחס שערים עדיף על פניה של אוסאסונה. מנואל זמברנו, מאמן הקבוצה אמר: "אנחנו חייבים להתרחק מאיזור הסכנה. ניצחון על ויאריאל יעזור לנו בצורה מאוד משמעותית".

ראסינג סנטאנדר - סביליה

הקבוצה ממחוז קנטרבריה תארח באל סרדינרו את האנדלוסים. הקקבוצה של מרסלינו מדורגת במקום החמישי והיא עדיין לוטשת עיניים אל עבר מקום שמוליך לליגת האלופות, כשהיא מרוחקת רק שתי נקודות מהרביעי, אתלטיקו מדריד.

אלא שגם לסביליה תוכניות כיבוש המקום הרביעי. הקבוצה של מנולו חימנז שישית בטבלה עם 55 נקודות, רק אחת פחות מסנטאנדר ושלוש פחות מאתלטי. שתי הקבוצות ניצחו במחזור האחרון והקרב ביניהן יכול להכריע מי לא תשרוד במאבק על המקום הרביעי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מאיורקה - אוסאסונה

הקבוצה מהאי עושה עונה לא רעה כלל והיא מקווה אולי להשיג כרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה. האדומים מגיעים למשחק, לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה והפסד אחד בשבעת המשחקים האחרונים.

הקבוצה מפמפלונה ספגה הפסד לא קל לעיכול מול ריאל מדריד במחזור האחרון בבית. כעת היא מתחת לקו האדום עם 40 נקודות. היא מגיעה למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים, ובקצב הזה הליגה השנייה נראית קרובה מתמיד.

דפורטיבו לה קורוניה - לבנטה

מי זוכר שעד לפני מספםר מחזורים לא רב, הקבוצה מגאליסיה הייתה אחת מהמועמדות לירידה? מבלי לגרוע מהישגיו של השוער דודו אוואט ומבלי לפאר אותו יתר על המידה, הרי שמאז חזרתו להרכב דפור בפורמה נהדרת.

בקבוצה מגאליסיה רואים את המשחק נגד האחרונה בטבלה כמשחק מפתח, אם הם ינצח בריאזור, הרי שהם יגדילו מאוד את סיכוייהם לזכות בכרטיס לאירופה. "לבנטה זו קבוצה בליגה הבכירה שעברה רגעים קשים העונה", מסנגר מגן לה קורוניה, פבלו אמו. "אנחנו משחקים נגד קבוצה שלפחות על הנייר נראית כהכי קלה. פשוט אסור לנו למעוד במשחק הזה".

לבנטה, שפתחה את העונה בצורה מחרידה, הצליחה איכשהו לעשות מספר תוצאות יפות, אבל זה היה מאוחר מדי מבחינתה, והיא כבר מזמן 'הבטיחה' את ירידתה לליגה השנייה. הקבוצה מוולנסיה עושה ככל שביכולתה לסיים את הליגה באופן נאה. לראייה, בארבעת משחקיה האחרונים ספגה רק הפסד אחד והשיגה שבע נקודות.

ולנסיה - סארגוסה

אם אדם מן השורה היה אומר בספרד שהקרב בין שתי הקבוצות, שסיימו את העונה במקום הרביעי (ולנסיה) והשישי (סארגוסה) במחזור ה-36 יהיה קרב כנגד הירידה, היו כנראה אומרים לו שהוא 'לוקו'. אבל זה המשחק במסטאייה יהיה קרב תחתית לכל דבר.

המנג'ר החדש של ולנסיה שהחליף את רונאלד קומאן, סלבדור גונזלאס, הידוע גם בכינויו 'וורו' ספג את אחת התבוסות הקשות ביותר ביום ראשון, 6:0 מברצלונה. ההפסד הציב את ולנסיה במצב מאוד בעייתי, במקום ה-15 עם 42 נקודות, רק שתיים מהקו האדום.

"כל מי שאוהב את ולנסיה חייב להתייצב מאחורי הקבוצה ברגעים הקשים שלה", אמר הקשר קרלוס מרצ'נה. "אנחנו מבינים את המצב שאנחנו נמצאים בו. תגובות האוהדים לא צריכות להלחיץ אותנו במשחק".

סראגוסה מדורגת מקום אחד מתחת לוולנסיה, במקום ה-16 עם נקודה פחות (41) וגם היא נאבקת בחורמה נגד הירידה. במחזור האחרון שער של רוברטו אז'אלה ארבע דקות בתוספת הזמן קנו לקבוצה שלוש נקודות יקרות מפז נגד דודו אוואט ולה קורוניה.

משחקים נוספים:

בטיס - ויאדוליד
מורסיה - אתלטיק בילבאו
חטאפה - אלמריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully