וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה מריחה את הצ'מפיונס

ניצחה 0:3 בבוכום ועלתה זמנית למקום השני, שמוביל הישר למפעל היוקרתי. דורטמונד ניצחה 2:3 את שטוטגארט, רוסטוק בדרך לליגה השנייה

המחזור ה-32 בבונדסליגה יצא הערב (שלישי) לדרך, והמאבק על מקום בליגת האלופות הולך ומתבהר. שאלקה 04 התארחה בבוכום, ועשתה צעד משמעותי להבטחת מקומה בצ'מפיונס לאחר שניצחה 0:3. הניצחון העלה אותה זמנית למקום השני בטבלה, והרחיקה כדי 7 נקודות מהרביעית המבורג, לה משחק חסר. האלופה היוצאת שטוטגארט התארחה בדורטמונד אצל בורוסיה, ובתום משחק רב שערים היא נוצחה 3:2.

אנרג'י קוטבוס, שנמצאת בסכנת ירידה, התארחה אצל קרלסרוהה, ולא הצליחה להגדיל את המרחק מהקו האדום לאחר תיקו 1:1. נועלת הטבלה האנזה רוסטוק, היתה חייבת ניצחון חוץ על האנובר, כדי להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בבונדסליגה, אבל הובסה 3:0, והיא יכולה להתחיל לתכנן את העונה הבאה בליגת המשנה.

ביום רביעי, בו יושלם המחזור, תארח המבורג את ורדר ברמן. האלופה הטרייה באיירן מינכן תפגוש בביתה את ארמיניה בילפילד. באייר תתעמת בלברקוזן עם הרטה ברלין, וולפסבורג תצא למשחק חוץ בפרנקפורט, ודואיסבורג תתארח בנירנברג.

בוכום - שאלקה 3:0

האורחים פתחו חלש, אבל נגיחה מצוינת של ג'ראלד אוסמואה לפינה הרחוקה, העלתה אותם ליתרון 0:1 בדקה ה-34. הקשר איבן ראקיטיץ' הכפיל את יתרון שאלקה בדקה ה-67, ומרסלו בורדון נגח את ה-0:3 בדקה ה-84. נראה כי שאלקה, שהגיעה השנה לרבע גמר ליגת האלופות, יכולה להתכונן לעונה נוספת במפעל היוקרתי.

בורוסיה דורטמונד - שטוטגארט 2:3

אלופת גרמניה חולמת על מקום בליגת האלופות, אבל בקצב הזה היא עוד עלולה למצוא עצמה מחוץ לגביע אופ"א. שוטגארט ספגה הפסד שני בשלושת משחקיה האחרונים, ויש לה רק 3 נקודות יתרון על פני לברקוזן, לה משחק חסר.

טינגה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-35, ובורוסיה שמרה על יתרונה עד להפסקה. במחצית השנייה נהנו הצופים מחגיגת שערים. מריו גומז הישווה ל-1:1 בדקה ה-55, אך כעבור 4 דקות בלבד החזיר אלכסנדר פריי את היתרון לדורטמונד בבעיטה חופשית מוצלחת. בדקה ה-79 פריי השלים צמד וקבע 1:3. עד לסיום הצליח גומז להשלים אף הוא צמד, ושערו ה-18 העונה צימק את התוצאה ל-3:2. לדורטמונד הניצחון הזה לא קבע דבר, והיא רק מחכה שהעונה המאכזבת הזו תסתיים.

קרלסרוהה - אנרג'י קוטבוס 1:1

האורחים מרגישים את הקו האדום נושף בעורפם גם אחרי המפגש עם קרלסרוהה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, היה זה סטיבן ריביץ' שהרעיד את רשת המארחים בדקה ה-60. אבל תקוותיה של רוסטוק לזכות בניצחון, נגוזו כעבור 5 דקות כשסטפן בק השווה ל-1:1.

האנובר - האנזה רוסטוק 0:3
להאנובר: האנו באליטיץ' (19), יאן רוזנטל (47, 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully