וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר נופל וקם

הטניסאי השוויצרי, שנוצח בעבר על ידי גיז'רמו קניאס, ניצח אותו 3:6, 3:6 והעפיל לסיבוב השלישי של טורניר רומא. רודיק גם בשמינית הגמר

לאחר שהפסיד בגמר טורניר מונטה קרלו לרפאל נדאל, טיפס היום (שלישי) רוג'ר פדרר לסיבוב השלישי בטורניר החימר היוקרתי ברומא (סך פרסים של 2.27 מיליון יורו). הפנומן השוויצרי, שהעפיל אוטומטית לסיבוב השני, התמודד נגד יריבו המר, גיז'רמו קניאס שניצח אותו כבר בעבר, וגבר עליו בשתי מערכות, 3:6, 3:6, תוך שעה ו-23 דקות.

גם אנדי רודיק עלה לשמינית הגמר. האמריקאי גבר על בן ארצו, מרדי פיש 1:6, 4:6. חוסה אקסוסו הארגנטינאי ניצח את דימיטרי טוראסנוב 4:6, 2:6, והעפיל לסיבוב השני, שם הוא יפגוש את לואיס הורנה הפרואני, שהפתיע את רישאר גאסקה בסיבוב הראשון.

עוד בסיבוב הראשון, המדורג 14 בטורניר טומי רוברדו גבר על חואן איגנסיו צ'לה 4:6, 1:6, והוא יתמודד בסיבוב השני נגד ניקולאס מהו הצרפתי. גם חואן פררו צלח את הסיבוב הראשון עם ניצחון בשלוש מערכות על ניקולאס קיפר 7:6, 3:6, 4:6. לפררו הספרדי מחכה דרבי בסיבוב השני נגד רפאל נדאל, שהעפיל אוטומטית.

הקרואטי הענק איבו קרלוביץ' ניצח את פול-הנרי מתיאו 6:7, 2:6. פרננדו גונזאלס הצ'ליאני גבר על ינקו טיפסרביץ' 6:3, 6:7, 6:7. האיטלקי סימונה בוללי ניצח את אוליבייה פטייה 0:6, 3:6. מריו אנצ'יץ' הקרואטי גבר על פליסיאנו לופז 4:6, 4:6 ניקולאס לפנטי ניצח את פילופו וולנדרי 6:7, 6:2, 2:6, ואילו פרננדו ורדסקו עלה לסיבוב השני עם ניצחון קרלוס מויה 3:6, 4:6.

הצמד הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, הודח מטורניר הזוגות אחרי הפסד 7:6, 6:3 לירקו ניימינן וג'ורדן קר.

סרינה מבסוטה בברלין

ומה בגזרת הנשים? טורניר ברלין, ממנו הודחה שחר פאר, נכנס אט אט לשלבים המתקדמים. המדורגת שמינית בטורניר, הצרפתיה מריון בארטולי ניצחה את הצ'כית לוסי ספארובה 0:6, 3:6, ועלתה לסיבוב השלישי. לבארטולי הספיקו 50 דקות באצטדיון סטפי גראף, כדי לשלוח הביתה את ה'צכית, שסובלת מכושר לא טוב לאחרונה. האוזבקית אקגול אמאנמוראדובה, שהשתחלה לטורניר בעקבות פציעתה של אמלי מאורסמו, ניצחה את הצרפתיה ארבאן רזאי 5:7, 5:7 ועלתה לסיבוב השני בטורניר.

המדורגת חמישית, סרינה וויליאמס, לא התקשתה מול האיטלקיה פרנצ'סקה סקיאבונה, ניצחה אותה 2:6, 3:6 ועלתה לסיבוב השלישי. וויליאמס, שנמצאת על מסול התנגשות עם ז'סטין הנין ברבע הגמר, אמרה בסיום: "יש לי הרבה ביטחון, ואני נרגשת לשחק ולנצח שוב". בסיבוב הבא תפגוש וויליאמס את המנצחת בין אגנייסקה רדוונסקה או אנג'ליקה באכמן.

הרוסיה אלנה דמנטייבה (מדורגת 7) טאטאה בפחות משעה את האוקראינית קטרינה בונדרנקו עם 1:6, 2:6. הבלתי מדורגת ורה דושבינה (רוסיה) הוכיחה טניס טוב, וניצחה את המדורגת תשיעית, השוויצרית פטי שנידר, 2:6, 3:6. דושבינה העפילה לסיבוב השני בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully