וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישה: "ידענו שאם לא ננצח, אנחנו מתים"

ודראן יישה מסביר את מקור המוטיבציה של שחקני אשדוד בניצחון על בית"ר, שחקן אחר בקבוצה מודה: "ההרכב החסר של בית"ר הקל עלינו"

באשדוד המשיכו לחגוג גם היום (שני) את הניצחון 1:0 אמש על האלופה בית"ר ירושלים. שלוש הנקודות שצברה הקבוצה לא רק נתנו הרבה אוויר לשחקני אשדוד במאבק ההישארות בליגת העל, אלא גם הזניקו את הקבוצה אל מעבר לקו האדום.

גם באשדוד קראו היום את תגובותיהן של קבוצות התחתית לעובדה שבית"ר ירושלים שיחקה בהרכב חסר מאוד וללא שישה שחקני מפתח בהרכב הראשון. שחקן בקבוצה הודה היום כי "ברור שההרכב החסר של בית"ר הקל עלינו מאוד, אבל מצד שני, שיחקנו מצוין, וגם אם הם היו בהרכב מלא - עדיין היינו מנצחים. פציעות הן חלק מהכדורגל, ואנחנו לא מתעסקים בחישובים של קבוצות אחרות. אם בית"ר שמרה על השחקנים שלה לקראת הגמר בשבוע הבא, זה ממש לא מעניין אותנו, אנחנו באנו לנצח בשיניים וזה מה שעשינו".

הבעלים חיים רביבו, שעמד לראשונה על הקווים כמאמן והטריף את שחקניו, ניסה להישאר עם הרגליים על הקרקע ולא יצא מגדרו אחרי הניצחון. "אנחנו לא צריכים לשמוח יותר מדי", אמר רביבו, "צריך לשכוח את הניצחון על בית"ר. יש לנו עוד הרבה משחקים כדי להבטיח את הישארות. מה שניצח עבורנו את המשחק זה הלב, הנשמה והמשמעת הטקטית".

"ידענו שאם לא ננצח, אנחנו מתים"

גם הבלם הקרואטי של הקבוצה, ודראן יישה, סבור שהמשמעת הטקטית של השחקנים היא זו שניצחה את המשחק. "ידענו שאם לא ננצח, אנחנו מתים", אמר יישה, "זה היה משחק קריטי עבורנו ושיחקנו באחריות ועם הרבה משמעת טקטית. זה היה המפתח. הרגנו את בית"ר במשחק ההגנה שלנו, והאמת שהיינו מוכנים לצורת המשחק שלהם עם חלוץ אחד באמצע ושני שחקני כנף. פשוט התכוננו לזה בדיוק, ולשמחתנו, יצחק שום לא עלה עם שני חלוצים במרכז כי זה היה מקשה עלינו. חיים רביבו נותן לנו לשחק חופשי ופתוח, ועדיין מבקש משמעת טקטית. כאשר כל השחקנים מבצעים את ההוראות, יש תוצאות".

"כמובן שהיה גם אלמנט של מזל", הוסיף ודראן, "לצערנו אדיר טובול ספג פגיעה חריפה ברגל ונאלץ לצאת, אבל במקומו נכנס צ'קול שבסופו של דבר הבקיע את שער הניצחון הכל כך חשוב".

עוד הוסיף הבלם: "אין לנו בכלל זמן לשמוח, תוך ארבעה ימים כבר מצפה לנו משחק לא פחות קשה בנתניה. אם נעשה תיקו שם זו תהיה תוצאה מצוינת עבורנו. נצטרך עוד שש או שבע נקודות עד סוף העונה ונוכל להבטיח את ההישארות בליגה".

אמש ישבו ביציע מספר נציגים של קבוצות בלגיות שבאו לעקוב אחרי החלוץ דימיטאר מקרייב, שלא ממש התלהבו ממשחקו של החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully