וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, עכשיו אתם מאמינים?

ביירון סקוט מסביר מה הדליק ההורנטס בניצחון על הספרס: "אנשים עדיין לא מאמינים בנו". אורלנדו ממשיכה להתבכיין, ד'אנטוני מתקרב לשיקגו

לא ברור למה זה כל כך מפתיע. הרי ניו אורלינס הציגה כדורסל איכותי לכל אורך העונה, הוכיחה שוב ושוב אינטליגנציית משחק, שמרה נכון, שיחקה עם ביטחון בבית וניצחה לאורך כל הדרך. בנוסף, ביירון סקוט זכה בתואר "מאמן העונה", כריס פול שני רק לקובי, וצ'נדלר ו-ווסט קורעים כל דבר שבא מולם. אז למה אנחנו בכזה הלם שהיא מובילה 0:2 על סן אנטוניו?

הספרס כבר עשו הרבה דברים בשרשרת האליפויות שלהם בעשור האחרון, אבל דבר אחד הם אף פעם לא הצליחו לעשות: לחזור מפיגור 2:0. בפעם האחרונה שהם היו בפיגור כזה הם חטפו סוויפ מהלייקרס בגמר המערב ב-2001. אז מה הולך פה? אין פלא שכריס פול, עם עוד הצגה מפלצתית של 30 ו-12, אמר בסיום ש"אני חושב שמה שאני חווה עכשיו זה הרגעים הכי טובים בחיי. אין ספק שאנחנו על הגל".

גם הלילה המפתח היה בהגנה. "זה מאוד מתסכל להפסיד, הם עשו עבודה מצוינת בשמירה הכפולה עליי", אמר טים דאנקן בסיום, ודייויד ווסט ממחיש מה מדליק את הקבוצה הזאת: "אנחנו מנסים לוודא שההגנה שלנו היא האלמנט החשוב במשחק שלנו. להתקפה אנחנו לא דואגים".

והאבא של הילדים המוכשרים, ביירון סקוט, מרגיש שמשהו טוב קורה לקבוצה שלו. "אני גאה באיך שהקבוצה שלנו שיחקה, הייתה לנו עונה מדהימה", אמר סקוט, "לאנשים עדיין יש הרבה ספקות לגבינו, ואני חושב שזה מה שמדליק את החבר'ה האלה. לאורך כל העונה הוכחנו שהם טועים.

"יש פה חבורה צעירה של אנשים מאוד מאוד רעבים והם משחקים על הכבוד שלהם יותר מהכל, כי רוב האנשים לא באמת מאמינים שאנחנו יכולים לנצח את הסדרה הזאת". נו, אז עכשיו אתם מאמינים?

באורלנדו ממשיכים לבכות

בסיום משחק ההפסד של אורלנדו בדטרויט, המג'יק בעיקר התעסקו בשלשה שקלע צ'ונסי בילאפס על הבאזר בסיום הרבע השלישי. בילאפס, שבאופן אירוני הוכרז אמש על זכייתו בפרס השחקן הספורטיבי של השנה, קלע שלשה שככל הנראה נקלעה באופן לא חוקי בעקבות טעות של המזכירות. אבל האם זה באמת הסל שהכריע את המשחק?

"יותר מדי פעמים במהלך העונה החוזק המנטלי של השחקנים שלנו הוטל בספק", אמר מאמן אורלנדו סטן ואן גנדי, "אבל התאוששנו מהפיגור במחצית הראשונה והחלטת השיפוט. בסופו של דבר מה שהרג אותנו היו 19 האיבודים והחטאות ברגעי ההכרעה".

"הייתי בטוח שהמשחק הזה הוא שלנו", אמר דווייט הווארד בסיום, "יש לנו עכשיו שני משחקים בבית. אסור לשכוח שגם קליבלנד פיגרה מול דטרויט 2:0 בשנה שעברה, ואז נתנה ריצה מדהימה. אסור לאבד את הראש. אסור לשחק באופן נחפז ולאבד כל כך הרבה כדורים".

ד'אנטוני מתקרב לבולס

מייק ד'אנטוני קרוב למעבר לשיקאגו בולס. מאמן פיניקס, שקיבל אישור מהנהלת הסאנס לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, נפגש עם מנכ"ל הבולס ג'ון פקסון. לפי הדיווחים, פקסון התרשם מד'אנטוני, שמצדו לא מסתדר סטיב קר והנהלת פיניקס ומעוניין לזרז את עזיבתו. הדבר היחיד שימנע את מעברו עשוי להיות המורכבות הכלכלית של העסקה, מכיוון שלד'אנטוני יש חוזה בפיניקס לשנתיים נוספות עם חוזה של 8.5 מיליון דולר.

ד'אנטוני מצדו צוטט ש"אני באמת לא יכול להגיד כלום", בעוד נשיא פיניקס סטיב קר שיחרר הצהרה שאומרת כי "היינו רוצים שד'אנטוני ימשיך להוביל את פיניקס, אך מכיוון שהוא ביקש להיפגש עם קבוצות אחרות, התרנו לו את זה. לא נגיב עד להודעה חדשה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully