וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר נמוך מזה?

ולנסיה וסראגוסה שקועות עמוק בבוץ, כלומר קרובות מאוד לקו האדום בליגה הספרדית. במחזור ה-36 הן נפגשות בקרב על שש נקודות. בפינת ההיסטוריה ביררנו מה התרחש במפגשי העבר

משחק מספר 43: ולנסיה - סראגוסה 1.80, 3.00, 3.50

פשוט מדהימה העובדה ששתיים מהקבוצות היותר חזקות, לפחות בשנים האחרונות, של הליגה הספרדית, נלחמות בחירוף נפש במאבק התחתית. הקבוצה מחבל אנדלוסיה לא מצליחה להתרומם, וכל אימת שהיא מנסה היא חוטפת עוד מהלומה קשה. היא כבר החליפה שני מאמנים העונה, כאשר קומאן פוטר לפני זמן קצר, אבל זה לא עזר. ביום ראשון היא חטפה תבוסה קשה ביותר, 6:0 מברצלונה בקאמפ נואו. ולנסיה מרוחקת רק שתי נקודות מהקו האדום, וכמו שהיא נראית כעת, אף אחד בספרד לא יתפלא אם היא תרד ליגה.

גם מצבה של סארגוסה נראה בכי רע. בשנה שעברה היא סיימה במקום השישי, אבל העונה היא אפילו עקפה את ולנסיה במספר המאמנים שהדריכו את הקבוצה הבעייתית. סראגוסה כל העונה לא הצליחה להתרומם, והיא במקום ה-16, רק שניים מעל הקו האדום ורק נקודה אחת מעליו. המשחק במסטאייה הוא מבחינת להיות או לחדול עבור שתי הקבוצות. שתיהן חייבות את הנקודות ויודעות שהפסד יכול לקרב עוד אותן אל האיזור המסוכן.

המסטאייה אמור לתת יתרון לוונסיה, אבל רק אמור, כי ולנסיה כבר הפסידה פעמים רבות העונה בבית. בעיר התפוזים יכולים למצוא נקודת אור בעובדה כי הפעם האחרונה שסארגוסה ניצחה את ולנסיה בליגה הייתה בחודש ינואר 2000. סראגוסה מגיעה בכושר טוב, אחרי שניצחה בלה רומארדה 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה, אבל יש לה רק ניצחון חוץ אחד העונה, זה היה במחזור העשירי על אלמריה.

לא נראה שסראגוסה תצליח לחלץ ניצחון במסטאייה, תיקו נראה יותר הגיוני. ההימור X, היחס 3.00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully