וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהיה קלאסיקה

למרות שהן גמרו את העונה שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי, ריאל מדריד וברצלונה, ייאבקו בקלאסיקו של ספרד, בו אין מקום לפשרות. בפינת הסטטיסטיקה ניסינו לברר כמה שערים ייכבשו

משחק מספר 56: סה"כ שערים: ריאל מדריד/ברצלונה 1.80, 3.00, 3.50

ריאל מדריד זכתה באליפות ספרד ביום ראשון. זו הייתה האליפות ה-31 במספר של הקבוצה הכי מעוטרת בספרד והשנייה ברציפות. החבורה של ברנד שוסטר הצליחה להבטיח את האליפות שלושה מחזורים לפני הסיום, כשהיא מובילה ב-10 נקודות על ויאריאל. ברצלונה רק שלישית, 14 נקודות פחות מריאל. אלא שרצה הגורל וזימן לריאל את הקלאסיקו של ספרד ואירופה ביום רביעי, אחרי נפילת המתח של חגיגות הזכייה באליפות. לקבוצה הקטאלונית יש עדיין על מה להילחם. היא יכולה עדיין להשיג את המקום השני, שמוביל ישירות לליגת אלופות ללא משחקי מוקדמות.

אם אתם חושבים שריאל תוותר כל כך מהר על המשחק, יש לכם טעות גדולה. אין דבר שהבלנקוס ואוהדיהם רוצים מאשר לנצח את היריבה השנואה, להטביע אותה עוד קצת ולעשות דאבל על ראשה העונה (ריאל ניצחה 0:1 במשחק הראשון בקאמפ נואו).

במשחקיה של ריאל נכבשו העונה ב-35 משחקיה בליגה 104 שערים (31:73), ממוצע של כמעט 3 שערים למשחק (2.97). אצל ברצלונה נפלו 101 שערים, ממוצע של 2.88 שערים למשחק. כאמור, במשחק הראשון העונה הובקע רק שער אחד. לפני זה, בעשרת המשחקים האחרונים במשחק אחד לא נכבש שער אחד, בשלושה משחקים נכבשו 2 שערים, בארבעה נוספים 3 ובשניים נוספים הובקעו 6 שערים. האחרון שבהם היה במשחק התיקו הענק 3:3 בקמאפ נואו.

למרות שכל הימור במשחק הזה יכול להיות, הרי שלפי הסטטיסטיקה של שתי הקבוצות העונה וגם מבחינת המפגשים ביניהן הימור X, הוא ההימור הסביר ביותר. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully